Clicky

7 אתרים למכור אמנות/עבודות יד באינטרנט

ב-Etsy לבדה, הצרכנים הוציאו כמעט שלושה מיליון דולר על עבודות יד – זה רק מכירות של חנות אחת.

מדובר בהרבה כסף, מה שאומר שלבעלי מלאכה ברחבי העולם יש הזדמנות להשתתף בעסקה ולהרוויח כסף על ידי מכירת המוצרים שלהם דרך האינטרנט.

תמיד הערצתי אנשים שיש להם את היכולת והכישרון ליצור עבודות יד.

באופן אישי, חסרה לי יצירתיות ומיקוד, אז אני מוצא ערך רב במקומות שמוכרים מלאכת יד באינטרנט מכיוון שזה עוזר לי לבחור מתנות ופריטים יצירתיים להפליא לבית שלנו.

אם אתם בקיאים במלאכת יד ותוהים איך להתחיל להרוויח כסף ממכירת אומנות באינטרנט, תשמחו לדעת שישנם מספר אתרים המקדמים יצירה ומכירה של מלאכת יד.

7 פלטפורמות למכירת אמנות

לפניכם רשימה של כמה מאתרי עבודת היד הפופולריים, יחד עם מידע על העמלות שהם עשויים לגבות (אם בכלל – חלקם בחינם לגמרי) כדי לאפשר לכם לפרסם את עבודות היד שלכם למכירה באינטרנט.

  • עבודת יד באמזון

Amazon handmade

Amazon Handmade היא חנות משנה של אתר אמזון הפופולרי ביותר. האתר מאפשר לבעלי מלאכה ליצור חלון ראווה אישי כדי להציג את המוצרים שלהם.

אתה יכול למכור כל מספר פריטים בעבודת יד באמזון כל עוד הם עשויים בעבודת יד, בעבודת יד או בהרכבה ידנית (לא מסט).

בעבודת יד באמזון יש שתי תוכניות למי שרוצה למכור פריטים בעבודת יד: תכנית המקצוענים החינמית למי שמוכר פחות מארבעים חלקים בחודש, והתכנית המקצוענית תמורת 39.99 דולר לחודש למי שמוכר יותר מארבעים פריטים בחודש.

אם יש לך כרגע תוכנית מכירה אישית של אמזון, עליך לשדרג לאחת מתוכניות המכירה המקצועיות לפני ההרשמה ל-Handmade באמזון.

המוכרים משלמים גם חמישה עשר אחוז עמלת הפניה על כל הפריטים הנמכרים דרך אתר אמזון, עם סכום עמלת הפניה מינימלי של $1.00 לפריט.

אמנם עמלה זו מעט גבוהה יותר מרוב אתרי האומנים, אך סביר להניח שהחשיפה של הפריטים שלך באמזון תהיה גבוהה בהרבה.

בנוסף, Handmade at Amazon מפעילה מדי פעם תוכניות הנחות שבהן הם מוותרים על התשלום החודשי של $39.99 לבעלי מלאכה שמוכרים יותר מ-40 פריטים בחודש.

אחד היתרונות של מכירת פריטים בעבודת יד באמזון הוא שהם נותנים למוכרים גישה לאפליקציית מוכרים המאפשרת להם לנהל את המכירות שלהם תוך כדי תנועה.

יש להם גם מרכז תמיכת לקוחות למוכרים בעבודת יד.

Etsy

Etsy הוא ללא ספק אתר המלאכה המקורי, לפחות מנקודת המבט של רוב הקונים. כפי שצוין לעיל, מספרי המכירות האחרונים מראים שקוני Etsy הוציאו מיליארדי דולרים על סחורה של Etsy.

רישום עבודות היד שלך ב-Etsy הוא זול: 20 סנט לרישום. לאחר ביצוע מכירה, תחויב בעמלת מכירה נוספת של 3.5 אחוזים ובעמלת עיבוד תשלומים של 3.25 אחוז עבור כל התשלומים המתקבלים באמצעות Etsy Payments.

אתה יכול גם לקבל תשלומים דרך PayPal או עם כרטיס אשראי או חיוב מרכזי. אמצעי תשלום נוספים זמינים כגון ארנק Google ו-Apply Pay. Etsy לא גובה כל חנות חודשית או עמלות אחרות.

  • eBay

eBay

סביר להניח ששמעת על eBay. אחד מאתרי המכירות הגדולים והמוכרים ביותר של פריטים בעבודת יד ופריטים אחרים, סביר להניח ש-eBay יזכה לאחד מטווחי הלקוחות הנרחבים ביותר בכל הנוגע למכירת אומנותיך.

ל-eBay יש מספר תוכניות מכירה שאתה יכול לבחור מהן. כמוכר מזדמן, אתה יכול לרשום עד 50 פריטים בחודש ולשלם אפס עמלות רישום. אתה תשלם רק 10% עמלת מכירה לאחר שהפריט שלך יימכר, ואתה לא צריך חנות כדי לרשום מתחת ל-50 פריטים בחודש.

  • iCraft

icraft

iCraft מפרסמת שהיא מציעה למוכרים ולקונים 'יצירתיות ללא גבולות'. כמוכר ב-iCraft, אתה מוגבל בהחלט למכירת עבודות יד, אומנות ואופנה בלבד.

יש תשלום של $5 לחודש עבור רישום של מספר בלתי מוגבל של פריטים, ואין עמלות רישום או עמלות. הנחה של עשרה אחוזים ניתנת למי שמנוי לשנים עשר חודשי חברות לפחות.

האתר כולל מגוון רחב של מוצרים למכירה, לרבות תכשיטים, ביגוד, אביזרים, צעצועים ומשחקים, יצירות אמנות, עבודות יד, עיצוב הבית ומוצרי אמבטיה וגוף. שים לב שכל הפריטים הנמכרים ב-iCraft חייבים להיות חדשים: אסור להשתמש בפריטים וינטג' (בבעלות קודמת/בשימוש).

iCraft גם ממיין עבודות יד זמינות לקטגוריות נוחות כגון 'מתנות עבורו', 'מתנות לה' ו'מתנות לילדים'.

  • Folksy

Folksy

Folksy הוא אתר מכירת מלאכת יד שפתוח למוכרים בריטיים בלבד. עם Folksy אתה יכול למכור את הבגדים שלך בעבודת יד, תכשיטים, אמנות, כלי כתיבה ועוד.

כרגע הם מציעים שתי תוכניות שונות למוכרים; התוכנית הבסיסית הכוללת עמלת רשימת פריט ועמלת מכירה, ותוכנית פלוס הכוללת עמלה שנתית קטנה, ללא עמלות רישום ודמי מכירות.

אתר נהדר לבעלי מלאכה בריטים, ומבחר נפלא של פריטים שכולם יכולים לקנות.

  • Bonanza

Bonanza

Bonanza מוקמת כחנות בדומה לאמזון. הם מציעים פריטים קמעונאיים מסחריים וכן פריטים בעבודת יד במגוון ז'אנרים כולל בריאות ויופי, תכשיטים, אביזרים, פריטים לבית ולגן וביגוד.

Bonanza לא גובה עמלות בחנות או עמלות רישום, ושיעור המכירה הוא 3.5% בלבד. עסקה מצוינת מבחינת עמלות; אתה לא משלם דבר אלא אם אתה מוכר משהו.

  • eCrater

eCrater

eCrater הוא שוק מקוון הדומה ל-eBay. זה לגמרי בחינם לפתוח חנות ב-eCrater, ואין תשלום עבור פרסום מודעות באתר eCrater.

עם זאת, רוב המכירות כפופות לעמלה של 2.9 אחוזים. ל-eCrater יש מגבלה של 10,000 פריטים לחנות, כך שכנראה זה יספיק לרוב בעלי העסקים הקטנים למלאכה.

ל-eCrater יש גם תכונה המאפשרת לך לייבא פריטים המופיעים ב-eBay לצורך הגדרה מהירה של החנות.

שאלות נפוצות

  • כמה כסף אתה יכול להרוויח ממכירת אמנות באינטרנט?

מכירת אמנות באינטרנט יכולה להיות מיזם עסקי משתלם, עם פוטנציאל לרווחים משמעותיים. לפי פורבס, אמנים יכולים להרוויח כסף על ידי מכירת האמנות המקורית שלהם באינטרנט או על ידי בניית רשת של אמנים ויצירת אתר למכירת האמנות שלהם. בנוסף, מכירת אמנות דיגיטלית יכולה להיות רווחית, כאשר בעלי עסקים בתחום האמנות מרוויחים בין 50$ לשש ספרות.
חשוב לציין שלא צריך קהל גדול כדי להרוויח בתחום זה; קבלת החלטות רגשית משחקת תפקיד משמעותי ברכישות אמנות.
פוטנציאל ההשתכרות למכירת אמנות באינטרנט הוא עצום ויכול להיות אופציה מעשית למי שמחפש להרוויח כסף מהאמנות שלהם.

  • איזה סוג של אמנות/עבודת יד עושה הכי הרבה כסף?

ישנם מספר סוגים של אמנות ואומנות בעבודת יד שיכולים להיות משתלמים למכירה. חלק מהאומנות הרווחיות ביותר למכירה באינטרנט כוללות תכשיטים, אמנות, הדפסי צילום, מדבקות קיר ויניל, שלטי בית חווה, שלטי שמות מותאמים אישית, קולבי דלת, אותיות קיר, נרות, שמיכות, כריות, תחתיות, מסגרות לתמונות, ויטראז'ים, יד. -כלים מצוירים, ספלים, כוסות וכל מה שקשור לצנצנת מייסון.

מבחינת אמנות, אין סוג אחד שמרוויח הכי הרבה כסף, אבל חשוב לסדר את כל הניירת לפני מכירה והכנסה מיצירות אמנות. אמנים יכולים לשמור על עלויות חומר נמוכות על ידי יצירת יצירה אחת של אמנות מקורית ומכירת הדפסים שלה, או על ידי שימוש בחומרים ממוחזרים להכנת פסלים.

האמנות והפריטים הרווחיים ביותר בעבודת יד תלויים בגורמים כמו הסגנון הייחודי של האמן, הביקוש בשוק וקהל היעד.

קראו עוד: טיקטוק מול אינסטגרם לאמנים

סיכום

אם יש לך כישרון ליצור מלאכת יד ואתה חושב שאנשים עשויים ליהנות לקנות את הפריטים שאתה יוצר, מכירת אומנות שלך באתרים שהוזכרו כאן יכולה להיות דרך מצוינת עבורך להרוויח קצת כסף נוסף.

2 מחשבות על “7 אתרים למכור אמנות/עבודות יד באינטרנט”

כתיבת תגובה