Clicky

כיצד לשנות עבודה ב-5 שלבים וטיפים כדי למנוע חרטות

תראה, לא כל עבודה תתאים לך, וייתכן שיידרשו לחקור תפקידים מרובים כדי למצוא לאן אתה באמת שייך. זה עשוי להיראות כמו עבודה כפרילנסר כדי שתוכל לקבל שליטה רבה יותר על מסלול הקריירה שלך. או שזה יכול להיראות כמו טיפוס במעלה הסולם של החברה.

אבל מה אם אתה אפילו לא יודע במה לבחור? האם להישאר או לעזוב ולהתחיל מחדש? במקרה זה, תוכנית מוצקה היא מפת הדרכים שלך למעבר קריירה מושכל. ומאמר זה יכול לעזור להביא אותך – ורבים אחרים – לשם על ידי שילוב רב ערך של תובנות ועצות מעשיות למי ששוקל להחליף עבודה.

אם הסיכוי לנווט בשינוי הזה מרגיש מרתיע, המשך לקרוא כדי לקבל אסטרטגיה ברורה ומעשית להמציא מחדש את הקריירה שלך בביטחון.

הטעויות הנפוצות ביותר בעת החלפת מקום עבודה

הטעויות הנפוצות ביותר בעת החלפת מקום עבודה

הימנע מטעויות החלפת עבודה נפוצות אלה:

  • לא מספיק מחקר: קפיצה לעבודה חדשה ללא חקירה מעמיקה היא לבקש צרות. הכירו את החברה ואת התפקיד מבפנים.
  • לרדוף אחרי כסף לבד: תלוש שכר גדול יותר אינו מבטיח שביעות רצון בעבודה. תעדוף את מה שבאמת חשוב לך בעבודה מעבר למשכורת בלבד.
  • לברוח במקום להגיע: אל תברח סתם מעבודה גרועה; לכוון לתפקיד שמרגש אותך באמת. לעבור 'ל' משהו הוא תמיד טוב יותר מאשר לברוח 'מ' משהו.
  • מיקוד לטווח קצר: חשבו על הקריירה שלכם בטווח הארוך, לא רק על היתרונות המיידיים. הצעד הבא שלך צריך להתאים למטרות הקריירה הרחבות יותר שלך.
  • הערכת יתר של עצמך: ביטחון עצמי הוא המפתח, אבל ביטחון עצמי מופרז יכול להוביל לזלזל באתגרים שבפתח. היו מציאותיים לגבי המעבר.

    הישארות ארוכה מדי בעבודה אחת עלולה לגרום לך לאבד את מראה שוק העבודה וההזדמנויות הרחב יותר. הימנע מלבצע מהלך רק למען השינוי; שואפים למעבר מחושב ונחקר היטב.

כיצד לשנות עבודה (מפת הדרכים היחידה שאתה צריך)

אם אתה מקבל החלטה גרועה, הדבר הטוב ביותר יהיה לצמצם את ההפסדים שלך ולעזוב. עם זאת, עם הגישה הנכונה, אתה יכול לצמצם סיכונים ולבצע מהלך שיועיל באמת לקריירה שלך. הנה מדריך תמציתי לניווט ביעילות במעבר העבודה שלך, המבטיח שאתה מקבל החלטות מושכלות ואסטרטגיות:.

מבנה את תהליך קבלת ההחלטות שלך

קל להיסחף לבוסט האגו של להיות מבוקש על ידי מעסיק אחר, אבל לתת לזה להעיב על כושר השיפוט שלך יכול להוביל לצרות. כדי להימנע מליפול בפח הזה, גשו להחלטה שלכם בצורה אובייקטיבית. הגדר בדיוק את מה שאתה מחפש בתפקיד הבא שלך – בין אם זה הזדמנויות קידום, איזון טוב יותר בין עבודה לחיים, תרבות חברה ספציפית או טווח שכר מסוים. גישה מובנית זו מבטיחה שהמהלך הקריירה שלך מונע משיקול דעת, לא רק מרגש או דחף.

שאל שאלות קשות (היזהרו מהטיה קוגניטיבית)

חושבים להחליף מקום עבודה? ראשית, ודא שהסיבות שלך מוצקות. קל להרגיש מתוסכל זמנית ולחשוב שהדשא ירוק יותר במקומות אחרים. אבל, לא כל מה שנוצץ בראיונות עבודה הוא זהב, ולפעמים, להישאר עם מה שאתה יודע עדיף מאשר לקפוץ אל הלא נודע. היזהר לא לתת לרושם הראשוני או למשאלותיך להעכיר את כושר השיפוט שלך. באמת לחפור איך נראים החיים במקום החדש על ידי שאלת כמה אנשים מאושרים שם, סיכויים לעלות למעלה, מה מצופה ממך, האווירה של החברה, באיזו תדירות אנשים עוזבים, ואיך נראית להם הצלחה. חשוב להיות כנה עם עצמך, גם אם זה אומר להתמודד עם כמה אמיתות קשות. בדרך זו, תעשה בחירה שבאמת מתאימה לך.

מהנדס לאחור

טכניקה אחת היא להנדס לאחור את הקריירה של אנשים שאתה מעריץ. אתה יכול לעשות זאת על ידי בדיקת היסטוריית העבודה שלהם בלינקדאין וניתוח היכן הם התחילו והיכן הם נמצאים.

במקום רק להעתיק את המהלכים שלהם, אתה צריך להבין את ההקשר מאחורי ההחלטות האלה. נסה לאמוד מדוע הם קיבלו את ההחלטות הללו ועד כמה המסגרת הזו יכולה להיות מתאימה לך. אילו מיומנויות וחוויות תצטרכו לרכוש כדי להגיע ליעדים שלכם? חשבו על התעשיות, החברות והתפקידים שעולים בקנה אחד עם השאיפות שלכם.

חפש נקודת מבט של צד שלישי

אתה לא היחיד שחשב להחליף מקום עבודה ולמעשה עשה זאת. באופן טבעי, יהיו לך הרבה שאלות, ספקות ודילמות. הדרך הטובה ביותר להבין את המחויבות של חברה לפיתוח עובדים היא על ידי שיחה עם אלה שכבר עובדים שם. התחבר לעובדים וקבל את המבט שלהם על איך זה בפנים. לפעמים, נקודת מבט חיצונית מספקת את הבהירות או הביטחון הדרושים כדי לקבל את ההחלטות הנכונות.

צמצם למינימום את חרטותיך

זה שאתה מחליף מקום עבודה לא אומר שתקבל 100% סיפוק מהעבודה החדשה שלך. כן, הרבה יכול להשתבש, במיוחד בשלבים המוקדמים, אבל זה צריך להיות שונה אם אתה מתכנן בקפידה. כדי להימנע מלהצטער על החלטתך, חקור ביסודיות את העבודה שאתה מחפש. שוחח עם כמה עובדים ושאל על תרבות החברה ופוטנציאל הצמיחה.

כמו כן, שקול נסיעת מבחן בתפקידים פוטנציאליים באמצעות ראיונות מידע, הצללת עבודה או פרויקטים עצמאיים.

מסיימים

שינוי מסלולי קריירה הוא יותר מסתם שינוי כותרות עבודה. זו סדרה של פעולות מכוונות לבניית קריירת חלומותיך. הכלים שדנו בהם – לחתוך את הרעש כדי להבין את המניעים האמיתיים שלך, ללמוד מהדרכים של אלה שניווטו את דרכם להצלחה, והתאמת האסטרטגיות שלהם כדי להתאים למסע הייחודי שלך – הם המצפן שלך במדבר

השתמש בתובנות ששותפו כאן כדי לקבל החלטות מושכלות וללמוד מאלה שאתה מעריץ. עכשיו תורך. קח את האסטרטגיות האלה, יישם אותן במצב שלך, ועשה צעד בטוח לעבר אבן הדרך הבאה שלך בקריירה. העתיד הוא שלך לעצב – התחל עכשיו!

כתיבת תגובה