Clicky

כיצד למכור דברים באינטרנט במהירות: 7+ רעיונות, אתרים ואפליקציות (+ טיפים)

צריך להרוויח 1,000 דולר מהיר? המדריך הזה על איך למכור את הדברים שלך באינטרנט סיקר אותך.

לפני כמה חודשים מכרתי מכונת חתירה ב-700$ והשתמשתי בכסף כדי לעזור בתשלום עבור נסיעה לאיטליה. לא רק שקיבלתי את המזומנים הנוספים, פינתי מקום במשרד שלי שעכשיו מרגיש הרבה יותר טוב בכל פעם שאני שם.

גם למכור משהו באינטרנט לא היה קשה כמו שחשבתי שזה יהיה.

אם תמכור את הפריטים שלך במקום הנכון, יהיה לך מזומן תוך מספר ימים. רשמתי את הטובים ביותר למטה.

7 שלבים פשוטים למכירת דברים באינטרנט

1. מצא פריטים למכירה

הסתובב בבית שלך וחפש כל דבר שאתה לא רוצה יותר. אם זה במצב טוב ואתה חושב שיש לו ערך, הוסף אותו לרשימה שלך.

פריטי אספנות, ציוד כושר, רהיטים, מוצרי אלקטרוניקה שעדיין לא ישנים מדי ופריטי יוקרה הם מקום טוב להתחיל בו.

2. בדוק אם יש שוק

עכשיו הגיע הזמן לוודא שיש קונים לפריטים שבחרת. בדוק את אמזון, eBay, Etsy ו-Craiglists עבור הפריטים שלך. אם אתה רואה הרבה מהם, זה סימן טוב.

כדי לוודא באמת, רשום את כל הרישומים שאתה רואה באיביי או ב-Craigslist. לאחר מכן חזור כמה ימים לאחר מכן ותראה אם ​​הרישומים עדיין פעילים. פריטים מעולים נמכרים במהירות והרישומים נסגרים. לא תהיה לך בעיה למכור את הפריטים האלה וכנראה תוכל לדחוף קצת את המחיר המבוקש שלך.

3. החלט היכן אתה רוצה למכור

אנו מכסים את הפלטפורמות השונות למכירה מקוונת בהמשך מאמר זה (כאן). אתה צריך לחשוב על מהימנות, רלוונטיות, חווית לקוח ועלויות כשאתה בוחר באיזו פלטפורמה למכור את הדברים שלך.

אתה גם צריך לחשוב על סוג הפריט שאתה מוכר, למשל פריטים בעבודת יד כנראה יצליחו יותר ב- Etsy מאשר ב- Craigslist. קדימה, בחר את הפלטפורמות שאליהן תרצה להוסיף את המוצר שלך.

4. בנה את פרופיל הפריט שלך

בכל פלטפורמה, תצטרך ליצור חשבונות ולבנות את רישום המוצר שלך. קבל את התמונות הטובות ביותר שאתה יכול וכתוב תיאור ממש משכנע. יש לזה השפעה עצומה על כמה קונים יגיעו אליך.

5. פרסם

ברגע שתהיה מוכן, לחץ על פרסם והפעל את הפריט שלך.

הקפד לבדוק שוב את הדף הציבורי ולוודא שהכל מופיע כהלכה. כך תוכל לתקן טעויות במהירות.

6. מעקב אחר פניות

לגבי פריטים חמים, תתחיל לקבל פניות תוך מספר שעות. ורוב האנשים יגיעו תוך 24-48 שעות. דאגו להגיב אליהם מהר ככל האפשר ולסגור עסקה.

אם אתה נמצא בפלטפורמה שעושה עבורך את המכירה (כמו אמזון), אין שום דבר אחר שאתה צריך לעשות. פשוט לשבת אחורה ולחכות.

7. סגור את העסקה

לאחר שהסכמתם על המחיר, פרסו את הדרישות שלכם למכירה. זה יכול לכלול מיקום מפגש, אמצעי תשלום, תנאי משלוח וכו'. בהנחה שהקונה מסכים לתנאים, המשיכו לעקוב עד שהכל יושלם.

אם העסקה תתפרק בשלב זה, עברו לאנשים אחרים שהגיעו אליהם. עדיף לשמור אותם בדפוס החזקה עד שתשלים את העסקה. אל תספר לאף אחד שזה נמכר עד שהעסקה תושלם ב-100%. זה ייתן לך הרבה אפשרויות גיבוי למקרה שזה לא יעבור.

טיפים וטריקים למכירת הדברים שלך באינטרנט

הנה חמישה טריקים פשוטים כדי לקחת את משחק המכירה המקוון שלך לשלב הבא:

1. התמקד בדף המוצר

כאשר אנשים רואים את הדברים שלך בחנות מקוונת, לגרום להם ללחוץ על הרישום שלך הוא המטרה הראשונה שלך.

יש חשיבות מכרעת לתמונה בעלת מראה מקצועי וכותרת טובה. תיאור המוצר שלך חייב לזרוח, והמחיר שלך חייב להיות נכון. אני תמיד מסתכל על רישומים אחרים שמוכרים פריטים דומים. ואז אני מנסה לנצח את כולם על ידי תמונה טובה יותר, תיאור מוצר ומחיר תחרותי.

2. תמחור שוק מחקר

לכל פריט יש טווח מחירים שהשוק מצפה לו. אפליקציות טלפון הן $1-5, מכונות חתירה קונספט 2 הן $700-900, ומנורות הן $20-1000, תלוי בעיצוב. תסתכל על חבורה של רישומים עבור סוג הפריט שאתה מתכנן למכור. זה יגיד לך כמה אתה יכול לצפות להרוויח.

זכרו, לכולנו יש הטיה פנימית להעריך יתר על המידה את מה שבבעלותנו. אנחנו חושבים שזה יותר ערך ממה שהוא. אז כנסו וצפו שתרוויחו פחות ממה שאתם חושבים. לוקח זמן לפתח מדד מדויק של השוק על כל פריט.

3. השתמש בספיד

ברגע שאתה מקבל תגובה ממישהו, נסה להגיב באופן מיידי. אנשים כמעט תמיד מתעניינים פחות בעסקה עם הזמן. נצל את המוטיבציה שלהם על ידי תגובה מהירה וביצוע העסקה במהירות האפשרית.

4. היצמד למחיר שלך

סביר להניח שתקבלו כמה אנשים שינסו לנהל משא ומתן קשה. הם ינסו ללחוץ עליך למחיר נמוך בהרבה. הם מחפשים הרבה מאוד בעצמם. אם ערכת את המחקר שלך ואתה יודע את טווחי התמחור של הפריט שלך, שמור על המחיר שלך. הורד אותו רק אם אינך מקבל עניין לגיטימי.

5. הגן על עצמך

הונאות אכן מתרחשות כאשר מוכרים דברים באינטרנט. אם מוכרים מקומיים, דרשו מזומן. ואם מישהו שולח לך צ'ק או הוראת כסף בסכום גדול מהמבוקש, זו בהחלט הונאה. החזר את ההמחאה וסרב לשלוח את הפריט שלך בדואר עד שתקבל את הסכום הנכון.

8 אתרים ואפליקציות למכירת דברים באינטרנט

אתה צריך להסתכל על אמינות, רלוונטיות, חווית לקוח ועלויות תוך כדי החלטה היכן למכור את הדברים שלך. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר שבהם תוכל להתחיל למכור:

אמזון

אתה לא רוצה להתעלם מאתר הקניות המקוון הגדול בעולם. אמזון אחראית לכמעט מחצית מכלל המכירות הקמעונאיות באינטרנט. תמורת תשלום נוסף, אנשי אמזון גם ידאגו למשלוח וטיפול בלקוחות עבורכם.

אני אוהב את פלטפורמת הפרסום של אמזון. זה עולם משלו וזו הדרך הטובה ביותר לעמוד מול המון קונים.

איביי

eBay הוא שוק שבו אתה יכול למכור את הדברים שלך במכירה פומבית. אני מוצא את eBay נהדר בגלל המגוון הרב של דברים שאתה יכול למכור בה. זה מושלם עבור פריטים לא ברורים שלא נוטים להימכר בשום מקום אחר.

טיפ מקצוען: האם יש לך דמויות פעולה ישנות, מכוניות Hotwheels, ספלים…או ממש כל דבר שיש לו ערך רגשי? אם לא, לכו למכירה במוסך, רכשו חלק מהדברים האלה בכמה דולרים, ואז רשמו אותו במחיר גבוה יותר באיביי.

אני מכיר אנשים ש'היפו' פריטים בדרך זו והרוויחו אלפי דולרים. eBay מיועדת להמולות צדדיות כמו אלה מלבד מכירת פריטים מתוחכמים.

עמלות: אתה משלם ל-eBay 10% ממחיר הפריט (כולל משלוח אך לא מיסים). אם אתה מפרט יותר מ-50 פריטים, עליך לשלם עמלת רישום של $0.30 לרישום. העמלה מוחזרת אם אתה מוכר את הפריט.

הטוב ביותר עבור: כמעט כל מיני פריטים חדשים, ישנים ומשומשים.

אטסי

Etsy הוא המקום להיות בו אם אתה מוכר פריטים בעבודת יד. פעם חשבתי שאטסי זה רק חומר מסוג אומנויות ואומנות. ואז התחלתי לחפש ומצאתי כמה פריטים נהדרים שרכשתי למשרד שלי.

אם אתה מתכנן לייצר פריטים באופן קבוע ורוצה מקור אמין של לקוחות, עבור אל Etsy.

עמלות: Etsy תגבה ממך $0.20 עבור רישום פריט למשך ארבעה חודשים. זה גם לוקח 5% ממחיר הפריט כעמלה כשאתה מבצע מכירה. בנוסף לכך, פלטפורמת התשלומים של Etsy גובה ממך גם עמלה של 3% + $0.25 עבור כל עסקה.

הכי מתאים ל: פריטים בעבודת יד ועיצוב הבית.

רקוטן

אולי לא שמעתם על האתר היפני הזה. יש לו 126 מיליון משתמשים, ו-90% ממשתמשי האינטרנט ביפן משתמשים בו. אני מאמין שזה מקום יפה למכור את הדברים שלך אם אתה רוצה לפרוץ לשוק היפני.

עמלות: Rakuten קצת יקר. אתה צריך לשלם עמלה חודשית של $33 כמוכר ועמלה קבועה של $0.99 עבור כל מכירה. בנוסף לזה, אתה גם מחויב בין 8% ל-15% על סמך מה שאתה מוכר.

הכי מתאים ל: כמעט הכל. מושלם עבור אנשים שנמאס להם מהתחרות באתרי אינטרנט בארה'ב.

Bonanza

חדש יותר בהשוואה לאיביי ואמזון ועובד באופן דומה. לפעמים, אני מעדיף את בוננזה כי יש לה קהל נאמן יותר ושונה לחלוטין מיעדי הקניות הגדולים יותר.

עמלות: Bonanza גובה ממך 3.5% ממחיר המוצר שלך בתוספת מחיר המשלוח מעל $10. אני גם אוהב איך לבוננזה יש אפשרות שבה היא מטפלת בפרסום המוצר שלך תמורת תשלום גבוה יותר.

הכי מתאים ל: כמעט הכל, אבל בוננזה אומרים שהיא מתמחה בפריטים ייחודיים וחד-פעמיים.

אתר משלך

מכירה באתר שלך פירושה שאתה בשליטה מלאה, אבל אתה גם אחראי על הכל. לא רק שאתה צריך לעשות את כל השיווק כדי להביא אנשים לחנות המקוונת שלך, אתה גם צריך לבנות את החנות שלך. להלן מדריך שימושי על כלי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר.

אם אתה רוצה להתקדם ולבנות עסק גדול סביב מכירת הדברים שלך, זו הדרך ללכת.

עלות: עליך לעצב אתר אינטרנט, להגדיר עגלה, שער תשלום ולקבל את אישורי האבטחה הדרושים. בנוסף אריזה ומשלוח.

פטראון

מבחינה טכנית, Patreon אינו שוק או אתר מסחר אלקטרוני. זוהי פלטפורמה שבה המעריצים הנאמנים ביותר שלך משלמים לך סכום לבחירתם מדי חודש או כתשלום חד פעמי. בתמורה, אתה נותן להם תוכן וגישה בלעדיים. אם אתה מוכר תוכן יצירתי כמו קומיקס, אמנות או סרטונים, זו אפשרות מצוינת.

הטוב ביותר עבור: מכירת תוכן למעריצים הנאמנים שלך.

ציונים מכובדים: Craiglist ו-LetGo (שתיהן מעולות לרישומים מקומיים), eBid (בדומה לאיביי ואמזון), Newegg (עבור טכנולוגיה), eCrater (שוק חופשי של 100%), ו-RubyLane (מעולה לאמנות, תכשיטים, פריטי אספנות, ופריטי וינטג').

כתיבת תגובה