Clicky

5 הונאות שיווק מקוונות שאתה צריך להיות מודע אליהן

אני יודע אני יודע. 'איפה לעזאזל היית, אל', זה מה שאתה בטח חושב. ובכן, היו לי עוד כמה סדרי עדיפויות לשים אליהם לב, בוא נעזוב את זה. אבל היי, תראה, מאמר חדש!

לגבי הטקטיקות החדשות של הרמאים והאמינו לי, עד כמה שחלק מהרמאים האלה ייראו טיפשים, הם כן מתפתחים את הטקטיקות שלהם עם הזמן.

5 הונאות שיווק מקוונות שאתה צריך להיות מודע אליהן

1. הונאות 'מתנות'

הונאות 'מתנות'

אז אתה גולש במדור החינמיות של פורום השיווק המקוון המועדף עליך, כשלפתע אתה רואה מתנה לביקורת מילות מפתח שמעוררת את העניין שלך. 'כל מה שאני צריך לעשות זה לשלוח למקצוען SEO הזה את מילות המפתח שלי והוא יבדוק את זה', אתה צועק.

אז אתה שולח לבחור הזה את מילות המפתח שלך, אתה מקבל איזה דוח קופה עלוב, ואתה ממשיך בדרכך העליזה במחשבה שרק הלכת בלוטו. ואז, כמה חודשים לאחר מכן, אתה מגלה שהעיפו אותך מהדף הראשון לדף השלישי על ידי כמה אתרים שנעשו בחופזה בדירוג עם PBNs. יָד הַמִקרֶה? לא, פשוט גנבו לך את מילות המפתח שלך.

הונאות שיווק מקוונות מבוססות מתנות מגיעות בצורות וצורות רבות. היה אחד שראיתי בחודש שעבר שבו המפסיד הזה ב- Fiverr אירח מתנה של 'קישורים נכנסים בחינם'. עם זאת, היה מלכוד: כדי לקבל את הקישורים הנכנסים החינמיים שלך, היית צריך להשאיר לבחור הזה סקירה על הופעת Fiverr שלו תחילה. כמובן, האילם והנואש השאירו לו ביקורת מזויפת, וכפי שאולי כבר ניחשתם, הם מעולם לא ראו קישור נכנס אחד!

העצה שלי אליך היא להתרחק מתנות, גם אם הן מוצעות על ידי מישהו שנראה בעל מוניטין. אם אתה בהחלט חייב להיכנס למתנה, אתה תמיד צריך לשאול מדוע המארח מציע את המתנה שלו בחינם. לפעמים זה לקדם את השירותים שלהם והמתנות האלה בדרך כלל בסדר אם לא אכפת לך שהם שולחים לך דואר זבל כל יום על השירות שלהם (psst, תן להם כתובת דוא'ל חד פעמית). אם למארח אין שירות אמיתי, הימנע מהמתנה בכל מחיר.


2. הונאת הגורו בין יום ולילה

זה לא חדש, אבל זה הפך להיות הרבה יותר תכוף. בעצם, איזה בחור יצטרף לפורום שיווק מקוון ובאותו יום הוא יפתח שרשור שידבר על איך הוא הרוויח סכום אבסורדי של כסף (הכנס את השיטה כאן). לשלושת הבחורים האחרונים שחקרתי היו לכולם מניעים שונים

הבחור הראשון היה 'noob-baiting', כלומר כאשר מישהו מפרסם בכוונה תוכן שפונה לאנשים מרושעים שחדשים בתעשייה. הוא ניסה לצבור עוקבים ברשתות החברתיות.

הבחור השני היה ילד מקדוני; הוא היה ממש בעניין של הנישה הפוליטית, ליתר דיוק חדשות מזויפות לטובת דונלד טראמפ. על סמך המידע שמצאתי בעמוד הפייסבוק שלו ורישום הדומיין שלו, הוריו הפעילים גם בנישה הפוליטית מימנו את כל הפרויקטים שלו (אמא אפילו קנתה את הדומיין!). כמו כן, אביו הוא פדופיל מורשע שצילם את עצמו 'עוסק במעשים לא הולמים עם קטין'. בכל מקרה, הוא השתמש בעושר של הוריו ואולי בהדרכה שלהם כדי לבנות סדרה של אתרים בלה בלה חדשות מזויפות ואתה יודע את השאר. המניע שלו היה להראות את המומחיות שלו ולמכור חלק מאתרי האינטרנט תמורת כמה אלפי דולרים.
הבחור השלישי פרסם מדריכים כדי לפתות אנשים לבלוג שלו, שם הוא הציע שירותים במחיר מופקע.

היה מקרה אחד לפני כמה זמן שבו הבחור הזה בשם אדריאן קרע את השיטות וטען שהן שלו. אחת הדוגמאות הבולטות ביותר הייתה שיטת 'העלאה מחדש של פורנו', אותה תוכלו לראות בקישורים למטה.

שיטת קרע
שיטה 'מקורית' (השיטה הייתה למעשה הרבה יותר ישנה, ​​כך שאפילו זו אולי לא המקורית)


3. הונאות קבצים

תרמית ישנה כמו TIME SELF! הונאת ה'אני במצוקה, בבקשה תעזרו' שמעוררת את המטומטם והאלטרואיסטי. אני לא צריך להסביר את זה, אבל בכל פעם שאני רואה מישהו טוען שהוא צריך עזרה באינטרנט, אני מיד מניח אחד משלושה דברים

הם עצלנים ומנסים להונות אותי.
הם טיפשים ומנסים לרמות אותי.
כל מה שרשום לעיל.
עכשיו, אני מודה, רמאים לציד וניקיון כל היום השאירו אותי פסימי ככל שהם מגיעים. אני מודע לכך שחלק מהאנשים באמת נמצאים במצבים מצערים, אבל הזמן והמאמץ המושקעים בניסיון להבין אם הם דוברי אמת פשוט לא שווים את זה.


4. שירות הנאמנות המוצע על ידי הונאת 'חבר'.

זו אחת מאותן הונאות שיווק מקוונות שהיו הרבה יותר נפוצות לאחרונה בהשוואה לשנה שעברה. בעיקרון, הנה מה שהרמאים האלה עושים (בהתבסס על המצב הנוכחי שאני עוזר למישהו להתמודד איתו):

מישהו ייצור איתך קשר כדי להציע את שירותיו.
אם תסכים לעבוד איתם, הם ימליצו על שירותי הנאמנות של אחד מחבריהם.
חבר שירות הנאמנות יקבל את התשלום שלך ושניהם יברח עם הכסף שלך.
עכשיו, הנה החלק המעניין: אם תנסו לסרב לבצע את הנאמנות, חלק מהחבר'ה האלה ישתפרו לחלוטין! הם יאספו כל מידע ששלחת להם וישתמשו בו נגדך כדי לסובב סיפורים כדי להרוס את המוניטין שלך. אני מניח שהם עושים את זה כדי לבנות מוניטין של קורבן, אם כי כמות המאמץ שהם השקיעו בזה מדהימה.


5. שירותי קידום אתרים המוצעים רק דרך סקייפ

השכרת אתר אינטרנט

אני חייב להזהיר אותך שאני שונא סקייפ עם תשוקה. נראה שהאנשים היחידים בסקייפ לעסקים הם שולחי דואר זבל ורמאים.

אחת הבעיות שיש לי עם סקייפ היא המספר העצום של עסקים מבוססי סקייפ שאני רואה. רוב הסיכויים שאם תחפש את המזהים שלהם בגוגל, תמצא שפע של פרופילים אסורים וחשבונות ספאם שהם משתמשים בהם כדי להשיג עסקים. טיפלתי באלפי שולחי דואר זבל (כן, גם זו לא הגזמה) ומתוך כל האנשים האלה, ראיתי רק בערך 4 'עסקים' שהציעו שירותים לגיטימיים (הם פשוט היו שולחי דואר זבל, אבל אחרים יותר מזה, הם כנראה עשו עסקים ביושר). השאר? לא מצאתי דבר מלבד תלונות בפורומים רבים.

כתיבת תגובה