Clicky

5 דרכים להרוויח באינטרנט שלא קראת עליהן באתרים אחרים

רוב הסיכויים שנתקלת במספר אתרים שמפרטים את אותן שיטות הכנסה פסיביות מעורפלות ישנות. כולם אומרים לך 'לעשות שיווק שותפים' או 'להקים בלוג', רק כדי שתבין שיש הרבה יותר עבודה מעורבת וזה אף פעם לא כל כך קל כמו שחלק מהגניבים האלה עושים את זה.

אבל תאמין לי כשאני אומר שיש דרכים קלות להרוויח קצת מזומן נוסף מבלי לעבוד כמה שעות ביום. החלק הטוב ביותר בשיטות הללו הוא שסביר להניח שלא קראת עליהן באתרים אחרים.

5 דרכים ייחודיות להרוויח הכנסה פסיבית באינטרנט שכנראה לא חשבת עליהן

לפני שאמשיך הלאה, בואו נבהיר כאן דבר אחד: אפילו עם 'זרמים פסיביים של הכנסה' תצטרכו להרים אצבע מתישהו (אתם יכולים לעשות את זה, נכון?). למעשה, יש סיכוי טוב שלא תרוויח 20,000 דולר לחודש ותנוח על חוף 365 ימים בשנה. חשוב שיהיו ציפיות ריאליות לכך.

או שהשתמשתי בשיטות למטה בעצמי או שאני מכיר מישהו שהשתמש בהן.

שיטה מס' 1: השכרת חתימת פורום

חתימת פורום

מה אתה צריך

חשבון PayPal (או מעבד תשלומים פופולרי אחר)
חשבון פורום המאפשר חתימות

מה זה

חתימות הפורום, בדומה לחתימות אימייל, הן הרווחים מתחת לפוסטים שאתה מעלה אשר מופיעים אוטומטית לאחר כל פוסט. עכשיו, אולי אתם תוהים למה בכלל מישהו ירצה להשכיר את השטח הזה. התשובה פשוטה: אנשים שיראו את הפוסטים יראו את הפרסומת במרחב החתימה.

רק שתדע כמה קל להשכיר שטח חתימה, זה פחות או יותר כל מה שאני עושה מדי חודש: קונה יוצר איתי קשר, אני שולח לו את המחירים שלי, הוא משכיר את שטח החתימה לזמן המוסכם, ואני שולח לו תזכורת לתשלום שבוע לפני מועד המועד. זהו זה!

איך לעשות את זה

החוכמה כאן היא למצוא פורומים פופולריים המאפשרים למשתמשים שלהם להשתמש במרחבי חתימה.

פשוט שים 'שטח חתימה להשכרה' בחתימת הפורום שלך וחכה שאחרים יצרו איתך קשר.

כמה אתה יכול לצפות להרוויח

חבר מזדמן בפורום שמפרסם כמה פעמים בכל יום יכול לצפות בין 10$ לחודש ל-$100 לחודש (שוב, זה תלוי בפורום). כרגע, אני מרוויח בסביבות 200 ו-$350 כל חודש מהשכרת חתימות בפורום.


שיטה מס' 2: למכור תנועה בוט

תנועה בוט

מה אתה צריך

תנועה בוט (ראה את התוכן למטה לקבלת המלצה)
פרוקסי (אופציונלי, אך מומלץ)

מה זה

אני בטוח שהתחלת לחשוב שהמאמר הזה עוסק רק בדרכים הרבות שבהן אתה יכול לייצר רווחים מחתימת פורום, הא?

בכל מקרה, תעבורת בוטים היא רק מבקרים באתר שאינם אנושיים. במקום זאת, זו רק תוכנית שנועדה לבקר באתר ואולי לעשות קצת יותר.

עכשיו אתה מבין, יש אנשים שצריכים תעבורת בוט לפרויקט זה או אחר. מסיבות שאינן ידועות אפילו לי, אותם אנשים ככל הנראה אינם מודעים כיצד ליצור תעבורת בוט (רוב הסיכויים שגם אתה!).

ההצעה הזו קצת יותר מעשית משתי ההצעות האחרונות, אבל זה מודל עסקי די פשוט שחבר שלי השתמש בו לאחרונה. החלק הכי טוב? אתה לא צריך שום ידע טכני אמיתי כדי לעשות זאת.

איך לעשות את זה

רובוטי תנועה הם די קלים לשימוש. כל מה שאתה צריך זה בוט תנועה (אתה יכול לקנות אותם, שאגיע אליו עוד רגע) וכתובת האתר של היעד. אתה יכול אפילו להגדיר את המפנה, או את ה'אתר' שממנו מגיעה התנועה (למשל, פייסבוק).

עכשיו, אם אתה מחפש בוט תנועה, זה שאני משתמש בו נקרא Diabolic Traffic Bot. זה מגיע עם פרוקסי מובנים משלו שהם הגונים מספיק עבור העבודה הזו וזה קל לשימוש. אני כולל שני קישורים אליו למטה: קישור שותפים (אחד שבו אני מקבל עמלה אם אתה קונה את המוצר דרך הקישור שלי) וקישור רגיל (אני לא מרוויח בכלל). לא אכפת לי באיזה מהם תבחר.

קישור שותפים
קישור ללא שותפים
קוד קופון

בעיה אחת שתיתקל בה בשיטה זו היא שלא כל הצפיות 'יידבקו' בניתוח הלקוחות שלך. במהלך הבדיקות שלי, כ-50% מהצפיות יישארו באתר. חבר שלי שעשה את זה אמר שהוא צריך להשתמש בפרוקסי שלו, מה שפינה את הנושא הזה לרוב.

כמה אתה יכול לצפות להרוויח

האנשים המעטים שהכרתי שהציעו את זה כשירות לאחרים הרוויחו רק כמה מאות דולרים נוספים לחודש. אם אני זוכר נכון, התעבורה נמכרה רק בסביבות $1 לכל 5,000 צפיות והבוט היה מוציא כ-20,000 צפיות בשעה (אם כי הבחור הזה הוציא את הכסף הנוסף על פרוקסי, שרתים פרטיים וירטואליים והיה לו מעבד מעולה). עם ה-proxys המובנים והמעבד בינוני, הוא באמת שולח רק 3,000 דולר צפיות בשעה, ורק חצי מהן נשארות.


שיטה מס' 3: השכרת חתימות של פורום אנשים אחרים

מה אתה צריך

חשבון בפורום
$50

מה זה

אתה בעצם עושה את אותו הדבר כמו שיטה מס' 1, אבל במקום למכור את שטחי הפרסום, הפעם אתה זה שיקנה אותו.

ברור שאף אחד לא היה משכיר את חתימת הפורום אם הוא לא היה מרוויח מזה איזשהו רווח.

איך לעשות את זה

אני הולך להניח שאם אתה קורא את זה, כנראה שאין לך עסק. אז עבור שיטה זו, אנו הולכים להשתמש ברשתות שותפים. מהן רשתות שותפים, אתם שואלים? ובכן, אלו הם צדדים שלישיים שמשתלבים עם ספקים ומקלים על שניהם להרוויח כסף. רשת שותפים שהשתמשתי בה לפני שנים שאפשר להתחיל איתה היום היא קליקבנק. אמנם אין להם דרישות כניסה, אבל רוב המוצרים שלהם הם זבל, אבל אתה יכול לנפות ביניהם ולמצוא מדי פעם כמה אבני חן שכדאי לקדם.

בחזרה להשכרת חתימות הפורום של אנשים אחרים, תצטרך למצוא שוכר בפורום ספציפי לנישה (למשל גינון או מכוניות) ולשלם להם כדי להשתמש בשטח החתימה שלהם. אתה תשלח להם קישור טקסט או באנר להצבה בחלל החתימה שלהם ותחכה לסוף החודש כדי לראות אם יש החזר על ההשקעה שלך. זה בהחלט ייקח קצת זמן כדי לבדוק משתמשי פורום ומוצרים שונים, אז שיטה זו דורשת מעט סבלנות.

כמה אתה יכול לצפות להרוויח

זה באמת תלוי בפורום, כמה אתה משלם בכל חודש עבור חללי חתימה, ובמוצר שאתה מקדם.


שיטה מס' 4: חפש הזדמנויות הפניה

מה אתה צריך

כלום

מה זה

תוכנית הפניות היא הזדמנות שמשלמת לך עבור כל המרה (למשל, לקוח חדש, ליד וכו') שאתה שולח לעסק. לעסקים קטנים רבים יש תוכנית הפניות שבה אתה יכול להשתמש כדי לייצר מעט מזומנים נוספים.

איך לעשות את זה

תצטרך למצוא את האתרים בעצמך, אבל אתה יכול להשתמש במפות Google כדי למצוא אתרים לעסקים קטנים באזור שלך.

ברגע שאתה מוצא את תוכניות ההפניה האלה, שים לב אליהן וכאשר זה עולה בשיחה, אתה יכול להפנות את החברים והמשפחה שלך לאתרים האלה ולהרוויח מזה קצת כסף בו זמנית. אם אתה רוצה להיות קצת יותר פעיל לגבי זה, אתה יכול לשלב שיטה מס' 2 עם שיטה זו.

כמה אתה יכול לצפות להרוויח

זה מאוד תלוי בתוכנית הפניות. לדוגמה, ללקוח ותיק שלי הייתה תוכנית הפניות באתר שלו ששילמה לאנשים 20 דולר עבור כל לקוח חדש שהוא קיבל.


שיטה מס' 5: השכרת אתר אינטרנט

השכרת אתר אינטרנט

מה אתה צריך

ידע בוורדפרס

מה זה

תחשוב על זה כמו להשכיר בית. הרעיון הוא שתרשם דומיין, תרכוש אחסון אתרים ותבנה אתר לענף ספציפי. לאחר הקמת האתר, אתה מוביל אליו תנועה ומשכיר אותו למישהו שעובד בתעשייה זו.

איך לעשות את זה

זה קצת יותר מתקדם מהשיטות הקודמות. תצטרך לרשום דומיין (אני ממליץ על NameCheap מכיוון שהשתמשתי בהם במשך שנים. אתה יכול להירשם אליהם באמצעות קישור ההפניה שלי כאן או קישור ישיר לאתר שלהם כאן) מצא מארח אתרים (יש אחד בחינם בשם Freehostia שאתה יכול להשתמש בו) ולאחר מכן להביא אליו תנועה (למשל, מדיה חברתית, גוגל וכו'). כמובן שכל זה קל יותר לומר מאשר לעשות.

איך להפוך את הבלוג שלך לפופולרי

כמה אתה יכול לצפות להרוויח

זה תלוי בתעשייה שאליה אתה מכוון. רוב האנשים שדיברתי איתם שעושים את זה מכוונים לעורכי דין, רופאים ותעשיות רווחיות אחרות. אני לא בטוח בכמה הם משכירים את האתר.

עוד: 7 אתרים למכור אמנות/עבודות יד באינטרנט

כתיבת תגובה