Clicky

טיפים לקידום TikTok כדי להגביר את טווח ההגעה שלך בשנת 2023

כאשר משתמשים מבלים יותר מ-1.5 שעות ביום באפליקציה, TikTok היא בקלות אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הממכרות ביותר. לא פלא שיש מיליארד אנשים שמשתמשים בו באופן פעיל מדי חודש, וצופים ב-167 מיליון סרטונים בכל דקת אינטרנט. המספרים האלה לבד צריכים להספיק כדי לשכנע אותך כמה חשוב לשווק את המותג שלך ב-TikTok. עם זאת, קל יותר לומר מאשר לעשות קבלת נראות בפלטפורמה, וזה המקום שבו TikTok SEO נכנס לתמונה.

אבל מה זה TikTok SEO ולמה זה משנה למותג שלך? בפוסט זה, אנו צוללים עמוק לתוך החשיבות של SEO עבור TikTok, אילו גורמים משפיעים על הנראות שלך באפליקציה, וכיצד אתה יכול להשתמש ב-TikTok SEO כדי להגביר את טווח ההגעה שלך. בואו ניכנס לזה.

מה זה TikTok SEO?

מה זה TikTok SEO

בדיוק כמו אופטימיזציה רגילה למנועי חיפוש, TikTok SEO הוא תהליך אופטימיזציה של התוכן שלך כדי להגביר את הנראות שלו בתוצאות החיפוש. אותן טקטיקות גם תשפר את יכולת הגילוי הכוללת שלך בפלטפורמה, תעזור לך להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהציג את הסרטונים שלך בפני יותר צופים.

מכיוון שאלגוריתם TikTok אחראי על קביעת הנראות בפלטפורמה, TikTok SEO כרוך בעצם בהבנה כיצד לגרום לאלגוריתם לעבוד לטובתך. הרעיון הוא להבטיח שהאלגוריתם יודע בדיוק מתי להגיש את התוכן שלך לצופים, מה שיאפשר לך להציג את הסרטונים שלך מול הקהל הנכון.

למה צריך אכפת לך מ-SEO ב-TikTok?

אז מה העניין הגדול ב-TikTok SEO? בואו נפרט כמה מהדרכים המרכזיות שבהן אופטימיזציה לחיפוש ב-SEO יכולה לעזור למאמצי השיווק שלך ב-TikTok.

למה TikTok SEO חשוב ליוצרים

למשוך קהל ממוקד

למרות שהיא בעיקר פלטפורמת וידאו, TikTok ביצעה מאז כמה עדכונים כדי לאפשר תיאורים ארוכים יותר. בסוף 2022, הפלטפורמה הגדילה את מגבלת תווי התיאור שלה מכ-300 ל-2,200 עצומים. למרות שאתה לא בהכרח צריך להשתמש בכל 2,000+ התווים כדי לתאר את הסרטונים שלך (שסביר להניח שצופי TikTok אפילו לא ישימו לב אליהם), כעת יש לך יותר חופש לבצע אופטימיזציה של התיאור שלך עם מילות מפתח.

קיום מילות מפתח רלוונטיות בתיאורי הסרטון שלך הוא חלק מ-TikTok SEO, וזה מאפשר לך להציג את הסרטון שלך בפני קהל שמחפש תוכן הקשור למילות המפתח הללו. זה אומר שאתה יכול להגיע לקהל ממוקד מאוד שימצא את הסרטונים שלך רלוונטיים לצרכים ולתחומי העניין שלו.

הגבירו את המעורבות שלכם

כשאתה מושך קהל ממוקד מאוד באמצעות TikTok SEO, אתה משפר את הסיכויים של צופים לעסוק בתוכן שלך. אם האנשים שמגלים את התוכן שלך מוצאים אותו מעניין ורלוונטי, יש סיכוי טוב שהם ירצו לעסוק בו בדרך זו או אחרת. זה עשוי לכלול סימן לייק לסרטון, להגיב עליו או לשתף אותו עם חבריהם.

מקסם את טווח ההגעה שלך

המעורבות המוגברת בקרב קהל רלוונטי תשפר בהמשך את יכולת גילוי התוכן שלך בקרב משתמשים אחרים שחולקים תחומי עניין דומים. כאשר הסרטון שלך צובר טונות של מעורבות, יש סיכוי טוב שהוא יופיע בדפי For You של משתמשים שהראו עניין בתוכן דומה.

זה אומר שאתה יכול להגיע לקהל רלוונטי מאוד גם אם משתמשים אלה אינם מחפשים באופן פעיל את מילות המפתח שבהן אתה משתמש. במילים אחרות, אתה לא תסתמך על המזל בלבד כדי להגדיל את טווח ההגעה שלך מכיוון ש-TikTok SEO מאפשר לך להיות יותר מכוון בגישה שלך.

גורמי דירוג מרכזיים ב-TikTok SEO

כפי שהוזכר קודם לכן, TikTok SEO כרוך בהבנה של מה האלגוריתם של הפלטפורמה מחפש כאשר מחליטים אילו סרטונים להציג למשתמשים. אז בואו נסתכל במהירות על גורמי הדירוג העיקריים שעליכם לקחת בחשבון.

אינטראקציות משתמש

כפי שאתה יכול לנחש, האופן שבו אנשים מקיימים אינטראקציה עם תוכן וחשבונות בפלטפורמה הוא גורם מרכזי שמשפיע על הנראות שלך ב-TikTok. האלגוריתם יתייחס לדברים כמו החשבונות שמישהו עוקב אחריהם, הסרטונים שהם אוהבים ומשתפים, והתגובות שהם מפרסמים כדי להחליט איזה תוכן רלוונטי עבורו. יתרה מכך, היא לוקחת בחשבון את היוצרים שהם מסתירים, את הסרטונים שהם מוסיפים למועדפים שלהם ואת הסרטונים שהם מסמנים כ'לא מעוניינים' כדי לכוונן טוב יותר את ההמלצות שלו.

מידע וידאו

TikTok גם מביא בחשבון את המידע בסרטון כדי לקבוע את הרלוונטיות שלו למשתמשים מסוימים. מילות המפתח וההאשטגים הכלולים בכיתוב והצלילים שבהם הוא משתמש הם חלק מהמרכיבים המרכזיים שיקבעו למי להציג את הסרטון שלך. זה המקום שבו יש לך את מירב השליטה והיכן אתה יכול ליישם את שיטות העבודה המומלצות של TikTok SEO כדי לשפר את נראות הסרטון שלך.

הגדרות מכשיר וחשבון

סוג המכשיר, הגדרת המדינה והעדפות השפה של המשתמש משחקים גם הם תפקיד קטן בסוגי הסרטונים המוצגים לו. לדוגמה, סביר יותר ש-TikTok ימליץ על הסרטונים שלך לאנשים מהמדינה שלך.

5 טיפים להגברת טווח ההגעה שלך עם TikTok SEO

עכשיו כשאתה יודע מה חשוב ב-TikTok SEO ולמה זה חשוב, הגיע הזמן להגיע להיבטים המעשיים. הנה כמה טיפים חיוניים שיעזרו לך ליישם SEO כדי להגביר את טווח ההגעה שלך ב-TikTok.

טיפים לקידום אתרים של TikTok לטווח הגעה גדול יותר

1. קבל הבנה טובה יותר של הקהל שלך

בהתבסס על גורמי הדירוג החשובים ביותר, ברור שההעדפות וההתנהגויות של הקהל שלך ממלאות תפקיד מפתח בנראות הווידאו ב-TikTok. זו הסיבה שחשוב להתחיל עם הבנה מעמיקה של הקהל שלך. בדוק מי הקהל שלך, מה הוא אוהב, אילו סוגי תוכן הם מחפשים ואיך הם אוהבים לעסוק בתוכן בפלטפורמה.

על ידי הבנת הקהל שלך ברמה עמוקה יותר, אתה יכול לקבל מושג טוב יותר כיצד לספק את הצרכים שלהם ולספק תוכן שהם רוצים לעסוק בו. זהו שלב ראשון חיוני מכיוון שלא משנה כמה מילות מפתח אתה משתמש בתיאור שלך, התוכן של הסרטון עצמו יהיה מה שמניע את האינטראקציות של המשתמשים, ולכן ישפיע על נראות התוכן שלך בפלטפורמה.

הפק את המרב מכלי Audience Insights של TikTok עצמו כדי לבצע ניתוח מעמיק של קהל ה-TikTok שלך. כלי זה זמין במנהל המודעות של TikTok ויכול לספק לך תובנות חשובות כדי ליישר את אסטרטגיית השיווק וה-SEO שלך בפלטפורמה. תובנות אלו עשויות לכלול דברים כמו:

10 ההאשטאגים המובילים שהקהל שלך מתעניין בהם
אילו משתמשים עסקו בהאשטאג או סרטון מסוים
מהן הדמוגרפיה, תחומי העניין וההתנהגויות של הקהל שלך

בהתבסס על תובנות חשובות אלו של הקהל, אתה יכול לקבל תחושה של סוגי התוכן שיהדהדו איתם. לאחר מכן, זה יוכל להודיע ​​על אסטרטגיית התוכן שלך ב-TikTok ככל שיהיה קל יותר להעלות סיעור מוחות על רעיונות תוכן שיעניינו את קהל היעד שלך. במילים אחרות, תוכל ליצור תוכן שהקהל שלך ירצה לראות ולעסוק בו.

2. שלב אסטרטגית את מילות המפתח שלך

עכשיו הגיע הזמן להשתמש במחקר מילות המפתח שלך ולשלב אותו אסטרטגית בתוכן שלך. ראשית, תצטרך להרכיב כיתוב מאוד תיאורי הכולל את מילות המפתח באופן טבעי, כלומר מבלי למלא אותה במילות מפתח.

כעת, כאשר TikTok מאפשר עד 2,200 תווים בתיאור שלך, אתה יכול לקבל פרטים ככל שתרצה. אבל זכור שיש לך עסק עם צופים עם טווחי תשומת לב קצרים ולכן אין צורך בכתיבת 'חיבור' ארוך. העיקר שאתה צריך להגיע ישר לעניין, להגיד את מה שאתה צריך להגיד ולהשתמש במילות המפתח בכל מקום שרלוונטי.

שימוש במילות מפתח אלו בכתוביות הסגורות האוטומטיות שלך הוא גם רעיון מצוין. זכור שלא תוסיף את הכיתוב בעצמך מכיוון ש-TikTok יהיה זה שיתמלל את הסרטון וייצור עבורו כתוביות באופן אוטומטי. עם זאת, אתה יכול להיות אסטרטגי יותר כאן על ידי כתיבת סקריפטים של וידאו המשלבים את מילות המפתח שבהן אתה רוצה להשתמש.

בנוסף, יש לשלב את מילות המפתח גם בטקסט שלך על המסך. זה ייחשב גם בעת קביעה על מה התוכן והאם להציג אותו למשתמשים רלוונטיים. יתרה מכך, מילות מפתח מסוימות המוצגות על המסך עשויות לפתות את הצופים ללחוץ על הסרטון שלך ולעסוק בו. ראה, למשל, כיצד יוצרת התוכן הבאה משתמשת במילות מפתח כמו 'איפור ויראלי' או 'מוצרי איפור ויראלי' בכיתוב ובכיסוי הטקסט שלה.

3. מצא את מילות המפתח הנכונות לשימוש

בדיוק כמו כל אסטרטגיית קידום אתרים אחרת, קידום אתרים ב-TikTok שלך צריך להסתמך מאוד על מחקר מילות מפתח. זה לא מספיק פשוט לדעת במה הקהל שלך מתעניין. אתה גם צריך לדעת באילו מילות מפתח הוא משתמש כדי לחפש את תחומי העניין האלה בפלטפורמה. זה כרוך בעיקר בהבנה כיצד אנשים מנסחים את החיפוש שלהם, כך שתוכל להשתמש באותם ביטויים כדי לייעל את תיאורי הסרטון שלך.

עבור מחקר מילות המפתח שלך ב-TikTok, תוכל להשתמש בכלים רגילים למחקר מילות מפתח. עם זאת, הכלים הללו ימשכו בעיקר נתונים מגוגל ולא מאפליקציית TikTok. אז זה אידיאלי שתשתמש בנתונים הפנימיים של TikTok כדי לחקור מילות מפתח לאסטרטגיית SEO שלך.

זה עשוי להיות פשוט כמו הקלדת כמה מילות מפתח הקשורות לתעשייה בסרגל החיפוש של האפליקציה כדי לראות אילו שאילתות קשורות צצות בהצעות. לדוגמה, הקלדת 'יופי' עשויה להעלות מספר שאילתות קשורות כגון 'שגרת יופי', 'פריצות ליופי', 'מוצרי יופי' וכן הלאה. עם זאת, תוצאות אלו עשויות להיות מעט יותר בסיסיות ממה שאתה מחפש.

במקום זאת, אתה יכול להשתמש בכלי 'תובנות מילות מפתח' משל TikTok כדי לצלול עמוק יותר לתוך המחקר שלך ולחשוף תובנות ברמת מילות המפתח כדי לייעד את SEO שלך. כאשר אתה מקליד מילת מפתח, זה ייתן לך רשימה של מילות מפתח קשורות יחד עם פירוט של הפופולריות שלהן, שינוי הפופולריות ושיעור הקליקים שלהן. אתה יכול אפילו להרחיב פרטים נוספים כדי לראות כמה דוגמאות לביטויי מפתח והאם הם משמשים בעיקר כשכבת טקסט, טקסט מודעה או קריינות.

.מילות מפתח של TikTok הוא כלי נוסף שאתה יכול להשתמש בו למחקר מילות המפתח שלך. זה ייתן לך אוסף של ביטויים פופולריים הקשורים למילות המפתח שהקלדת. אתה יכול גם לקבל נתונים על נפח מילות המפתח עבור כל ביטוי, כך שאתה יודע עד כמה הוא פופולרי.

4. השתמש בהאזנים הנכונים

בדיוק כפי שמילות מפתח הן קריטיות ל-SEO שלך ב-TikTok, כך גם האשטאגים. התגים ממלאים תפקיד חיוני בגילוי תוכן באפליקציית TikTok. יתרה מכך, האלגוריתם מביא אותם בחשבון גם כאשר הם מחליטים על מה קטע תוכן ואיך לדרג אותו בחיפושים רלוונטיים ובדפי For You. ככזה, שימוש בתמהיל הנכון של hashtags צריך להיות חיוני לאסטרטגיית SEO שלך עבור הפלטפורמה.

האתגר הוא לדעת באילו ובאילו סוגי hashtags להשתמש. אמנם ייתכן שתרצה להשתמש בהאשטאגים מגמתיים לטווח רחב מכיוון שהם מאוד פופולריים, אבל הם יכולים גם להיות קצת תחרותיים. יחד עם זאת, האשטאגים מאוד נישתיים עשויים להפריע לגילוי מכיוון שהם נערכים רק על ידי קומץ אנשים. אז החוכמה היא להשתמש באיזון טוב של האשטאגים פופולריים או לטווח רחב וגם האשטאגים נישה.

לדוגמה, Elf Cosmetics משתמשת בהאשטאגים ממותגים ונישה כמו #elfcosmetics ו-#wingitlinerbrush בסרטון הבא. אבל הם משתמשים גם באלה רחבים יותר שהם פופולריים מאוד בקרב קהל גדול יותר כמו #wingedeyeliner ו-#eyelinerbrush.

כמו כן, לקרוא:

5. הפק את המרב מאודיו פופולרי

לבסוף, חשוב לשלב צלילי TikTok פופולריים שמקבלים הרבה נראות. מכיוון שהאלגוריתם לוקח בחשבון את האודיו שבו אתה משתמש בסרטון שלך כדי להחליט מתי להציג אותו למשתמשים, שירים טרנדיים ואפקטים קוליים הם דרך מצוינת למקסם את טווח ההגעה שלך בפלטפורמה.

השתמש בדף For You שלך כדי לגלות צלילים שנראה שאנשים משתמשים בהם הרבה לאחרונה. TikTok אפילו נותנת לך רשימה מתעדכנת כל הזמן של שירים שהם מגמתיים בפלטפורמה. אתה יכול לסנן את הרשימה כדי להציג שירים שאושרו לשימוש עסקי או אפילו להרחיב את החיפוש שלך כדי למצוא שירים פופולריים במהלך 7, 30 או 120 הימים האחרונים.

כתיבת תגובה