Clicky

כל מה שאתה צריך לדעת על איך לפרסם מחדש ב- TikTok

כמקור לטרנדים ויראליים ואתגרי ריקוד, אין ספק ש-TikTok הוא המקום להיות בו כדי למשוך ולהעסיק קהלים דיגיטליים היום. למעשה, הנתונים הסטטיסטיים העדכניים ביותר של TikTok מראים כי הפלטפורמה מתהדרת במיליארד משתמשים פעילים חודשיים אשר מבלים יותר מ-1.5 שעות ביום באפליקציה. שיעורי המעורבות באפליקציה ניצחו גם פלטפורמות מובילות אחרות כולל אינסטגרם ויוטיוב. המספרים האלה צריכים להספיק כדי לשכנע אותך שהפלטפורמה אידיאלית עבור מותגים ויוצרים שרוצים לבנות קהילה מעורבת.

אבל כדי להפיק את המרב מהיכולת של TikTok לעסוק, אתה צריך להגביר את המשחק שלך. זה כולל מינוף תכונות כגון פרסום מחדש, כך שתוכל לעסוק באופן פעיל בקהילה שלך. לא בטוח כיצד תכונה זו פועלת? המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על איך לפרסם מחדש ב- TikTok ומדוע עליך להפיק את המרב מהתכונה הזו.

מה זה אומר לפרסם מחדש ב- TikTok?

פרסם מחדש ב- TikTok

כפי שהשם מרמז, פרסום מחדש ב-TikTok הוא תהליך של שיתוף תוכן של מישהו אחר עם קהל TikTok משלך. הסרטון שתפרסם מחדש יופיע בדפי For You של חבריך בדיוק כמו כל הסרטונים שנוצרו על ידך במקור. ההבדל העיקרי הוא ששם המשתמש של יוצר התוכן המקורי יופיע בסרטון כך שהוא יזכה כראוי. הצופים שלך יכולים גם ללחוץ על שם המשתמש הזה כדי לבקר בפרופיל של היוצר ולבדוק את התוכן האחר שלהם.

פרסם מחדש ב- TikTok
במילים אחרות, זה בדיוק כמו פונקציית השיתוף בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו פייסבוק ולינקדאין. ב-TikTok, אתה מפרסם מחדש משהו שמישהו אחר פרסם במקור, וכך אתה מקבל את המונח. הבדל מרכזי נוסף הוא שהפוסט מחדש לא יופיע בפרופיל שלך ויופיע רק בדפי For You של החברים שלך. זה אומר שהפוסטים המחודשים שלך לא יהיו גלויים לאנשים שאתה לא עוקב אחריהם גם אם הם עוקבים אחריך.

תהליך שלב אחר שלב לפרסום מחדש ב- TikTok

אז איך מפרסמים מחדש ב- TikTok? התהליך הוא מאוד פשוט וישיר, במיוחד אם השתמשת בעבר בפונקציית השיתוף בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית. כדי לעזור לך להבין טוב יותר את השלבים, הבה נפרט אותם למטה.

שלב 1: פתח את אפליקציית TikTok שלך והתחבר. זכור שאתה יכול להשתמש בתכונת הפרסום מחדש הן מהחשבון האישי והן מהחשבון העסקי. אבל ודא שאתה מחובר לחשבון שבו אתה רוצה להשתמש כדי לבצע פעולה זו.

שלב 2: מצא סרטון שברצונך לפרסם מחדש. זה החלק המאתגר ביותר מכיוון שאתה צריך להחליט בקפידה אם הסרטון תואם את הערכים ואת זהות המותג שלך. וזה לא רק מאתגר עבור מותגים. גם יוצרי תוכן בודדים צריכים להעריך היטב אם הסרטון יוסיף ערך ויפנה לעוקבים שלהם.

שלב 3: הקש על כפתור השיתוף כדי לפתוח את כל אפשרויות השיתוף. זה נראה כמו חץ וממוקם לכיוון תחתית המסך.

שלב 4: בחר באפשרות הצהובה 'פוסט מחדש'. אתה יכול לפרסם אותו מחדש עם פרשנות נוספת או לפרסם אותו מחדש ישירות ללא כל הערה. האפשרות הראשונה היא אידיאלית אם אתה רוצה לספק לעוקבים שלך הקשר מסוים לגבי הסיבה שאתה משתף את הסרטון או אם אתה רוצה לכלול מידע נוסף שחשוב לקהל שלך לדעת. וזהו – פרסמת מחדש את סרטון ה-TikTok הראשון שלך.

כיצד לבטל פוסט מחדש

לבטל פוסט מחדש

פרסמת מחדש בטעות משהו שאתה לא רוצה שהחברים שלך יראו? או שאולי הבנת שהתוכן לא באמת תואם את הערכים ואת זהות המותג שלך. כך או כך, ייתכן שתרצה לבטל פוסט מחדש כדי שלא יופיע עוד בדפי For You של החברים שלך.

כל שעליכם לעשות הוא לחזור לסרטון שפרסמתם מחדש ולפתוח אותו. לאחר מכן פתח את תפריט השיתוף בדיוק כפי שעשית בעת פרסום הסרטון מחדש. הקש על הכפתור הצהוב 'הסר פוסט מחדש' וזה יסיר את הסרטון באופן מיידי מדפי For You של החברים שלך.

למה כדאי לפרסם מחדש ב- TikTok?

חשיבות הפרסום מחדש ב- TikTok
אז מה העניין הגדול בפוסט מחדש של TikTok? למה זה צריך לעניין אותך? ישנן מספר סיבות מדוע פרסום מחדש יכול להיות מועיל עבור אסטרטגיית השיווק שלך ב-TikTok. זה נכון גם למותגים וגם ליוצרי תוכן.

מהעברת תוכן חדש לדפי For You של חבריך ועד למינוף תוכן שנוצר על ידי משתמשים – פוסטים חוזרים של TikTok יכולים להציע המון יתרונות. בואו נסתכל על כמה מהסיבות העיקריות מדוע כדאי להשתמש בפונקציית הפוסט מחדש ב- TikTok.

התחבר ליוצרים ומנהיגי מחשבה משפיעים

כאשר אתה רוצה למקסם את טווח ההגעה שלך ב-TikTok (או בכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת לצורך העניין), בניית קשרים עם משתמשים משפיעים היא צעד חיוני. בין אם מדובר ביוצרי תוכן משפיעים או מובילי מחשבה בתעשייה – משתמשים אלו נוטים להיות בעלי טווח הגעה מסיבי, כאשר בסיס עוקבים מורכב ברובו ממשתמשים רלוונטיים. אז אם אתה מצליח להעסיק את המשתמשים המשפיעים האלה, יש לך סיכוי טוב להגביר במהירות את טווח ההגעה שלך בפלטפורמה.

פרסום מחדש של התוכן שלהם על בסיס קבוע היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבחין על ידי משפיענים אלה. אל תשכח להשאיר תגובה המבקשת רשות לפרסם מחדש. זה יעזור לך לבנות בהדרגה את הקשר שלך איתם. ברגע שתבנה חיבור חזק מספיק, אולי אפילו תוכל לגרום להם להגיב על ידי פרסום מחדש של הסרטונים שלך או הצגתך בתוכן שלהם.

הודע למעריצים הגדולים ביותר שלך

יש לכם יוצרי TikTok שהם מעריצים מושבעים של המותג שלכם? אולי משתמשים אלה יוצרים באופן קבוע תוכן על המותג והמוצרים שלך. פרסום מחדש של סרטונים אלו תהיה דרך מצוינת להכיר בהם ולהראות להם כמה אתה מעריך את ההסברה שלהם. זה נותן לך הזדמנות להשיב, מה שיכול לחזק את נאמנותם.

באופן דומה, ליוצרי TikTok עשויים להיות מעריצים שיוצרים באופן קבוע תוכן בהשראת הסרטונים שלהם. לחלופין, מעריצים אלה עשויים להשתמש בתכונות כגון Stitch ו-Duet כדי ליצור מחדש תוכן חדש באמצעות הסרטונים שלך. אז כשאתה מפרסם מחדש את הסרטונים שלהם, זה מראה להם שאתה מעריך אותם וזה עלול לגרום להם לרצות להישאר מעריצים נאמנים.

תארו לעצמכם שמקבלים הכרה על ידי מותג שאתם באמת אוהבים או על ידי מישהו שאתם מסתכלים עליו. לא רק שתרגישו מוערכים, אלא אולי אפילו תרגישו נטייה חזקה יותר להישאר מעריצה של המותג או המשפיען. זה סוג ההשפעה המדויק שאתה יכול לעשות כשאתה מפרסם מחדש ב- TikTok.

זכור ש-TikTok לא מראה לך מי פרסם מחדש את הסרטונים שלך. אז אם היוצרים האלה לא עוקבים כבר אחרי המותג שלך, ייתכן שהם לא יוכלו לראות שאתה מפרסם מחדש את התוכן שלהם. אבל אתה יכול לעקוף את זה על ידי הוספת הערה מהירה שתודיע להם שאתה משתף אותו או אפילו מבקש רשות לפרסם מחדש.

שתף מידע בעל ערך

לא כל הסרטונים שאתה מפרסם מחדש ב-TikTok צריכים להועיל לך ישירות. למעשה, פרסום מחדש של סרטונים שהקהל שלך ימצא בעלי ערך הוא דרך מצוינת לשמור עליהם מעורבים ולהמשיך לספק ערך. אתה יכול לפרסם מחדש כל סרטון שמספק מידע שיועיל לקהל שלך. זה עשוי להיות כל דבר, החל מטיפים וטריקים ועד לתובנות בתעשייה ועד להוראות כיצד לבצע.

הנקודה היא להציע משהו בעל ערך באמצעות התוכן שאתה מפרסם מחדש. זה חיוני במיוחד מכיוון שלא תמיד קל להעלות רעיונות תוכן חדשים על בסיס קבוע. פרסום מחדש מאפשר לך להמשיך למשוך את הקהל שלך עם תוכן חדש תוך מתן ערך ללא צורך ליצור את התוכן בעצמך.

ספק הוכחה חברתית באמצעות UGC

כמו שאומרים, אנשים סומכים על אנשים אחרים. לכן אתה צריך הוכחה חברתית כדי למשוך יותר לקוחות ולשכנע אותם לבצע רכישה. ותוכן שנוצר על ידי משתמשים (UGC) במדיה החברתית מקל בהרבה על מותגים לספק הוכחה חברתית לקהל שלהם. ב-TikTok, אתה יכול לשתף סרטונים שנוצרו על ידי לקוחות של סיפורי הצלחה, תכונות מוצר, ביקורות וחוויות אחרות עם פוסט מחדש פשוט.

סרטוני TikTok UGC אלה יעידו על איכות המוצרים שלך ועל אמינות הטענות שלך. ככזה, יהיה לך סיכוי גדול יותר לשכנע אחרים לסמוך על המותג שלך ולקנות את המוצרים שלך.

אותו דבר לגבי יוצרי תוכן שרוצים למכור משהו כמו קורסים או מרצ'ינג. פרסום מחדש של סרטונים מהלקוחות שלך יעזור לך לספק הוכחה חברתית וליצור תחושה של FOMO (פחד מפספס). יתר על כן, זה עשוי לשכנע יותר אנשים לנסות את המוצרים או השירותים שלך מכיוון שכל כך הרבה לקוחות מתלהבים מזה.

מעורבות שותפים פוטנציאליים למותג (ליוצרים)

עבור יוצרי תוכן של TikTok, פרסום מחדש של תוכן שנוצר על ידי המותגים שאתה אוהב היא דרך מצוינת למשוך את תשומת לבם. כשאתה מפרסם מחדש באופן קבוע סרטון TikTok של מותג, זה מראה להם שאתה מעריץ נאמן, מה שעשוי לגרום להם להסתכל מקרוב על החשבון שלך. אם התוכן ובסיס הקהל שלך מתאימים לערכי המותג שלהם, הם עשויים אפילו לשקול אותך כהזדמנות לשותפות.

מותגים רבים תמיד מחפשים אחר משפיעני TikTok שכבר מעריצים את המוצרים שלהם, כך שהשותפות שלהם נראית אותנטית יותר. גם אם הם לא מחפשים באופן פעיל משפיענים לשיתוף פעולה איתם, אולי כדאי להם לשקול לתת חסות למעריצים משפיעים שהם נתקלים בהם. פרסום מחדש של התוכן שלהם עוזר לך להיכנס לרדאר שלהם כדי שתוכל להתחשב.

כפי שהוזכר לעיל, אם המותג עדיין לא עוקב אחר החשבון שלך, ייתכן שהוא לא יוכל לראות שפרסמת מחדש את הסרטונים שלו. אז אל תהססו להכניס תגובה מהירה כדי ליידע אותם שאתם משתפים אותה.

כתיבת תגובה