Clicky

איך לעבור לשידור חי ב- TikTok עם OBS Studio?

כשאתה מתחבר ל-TikTok שלך ומחליק למעלה ולמטה על הסרטונים, אתה יכול למצוא משתמשי TikTok רבים שזורמים בשידור חי והשידורים שלהם נראים מקצועיים למדי. אתה אולי תוהה איך הם עושים את זה. TikTok יצרה פלטפורמת סטרימינג בשידור חי עבור שידורי וידאו, המאפשרת להם לשדר סטרימינג בשידור חי וליצור אינטראקציה עם הקהל שלהם בזמן אמת. למרות שתכונה זו עדיין לא זמינה לכל המשתמשים, כולם יכולים להזרים בשידור חי ב-TikTok ולהציג את הכישרון שלהם על ידי חיבור חשבון ה-TikTok שלהם ל-OBS Studio. השימוש ב-OBS Studio לסטרימינג בשידור חי ב-TikTok יעזור לך גם להתאים אישית את הסרטונים החיים שלך ולשפר את איכותם.

מה זה OBS Studio?

OBS Studio, ששמו המלא הוא Open Broadcaster Software Studio, היא תוכנת הסטרימינג בשידור חי בקוד פתוח עבור יוצרי וידאו ברחבי העולם. זה יכול להקליט וידאו 1920 x 1080p Full HD, ללכוד את מסך המחשב שלך ולשלוח את הווידאו שלך להשמעה בכל פלטפורמות הסטרימינג הפופולריות. לתוכנה אפשרויות התאמה אישית רבות, המאפשרות לך לסייע בסטרימינג בשידור חי של אירועים חיים וסרטונים מוקלטים באיכות גבוהה. OBS Studio מאפשר לך לכלול את המצלמה, המיקרופון וקבצי המדיה המאוחסנים שלך כמקורות שונים בהפקות שלך.

למה להשתמש ב-OBS לסטרימינג בשידור חי ב-TikTok?

סטרימינג בשידור חי ב- TikTok באמצעות OBS Studio מאפשר לך ליצור תוכן מרתק ביותר עם כל התכונות של OBS, כגון תצוגות מרובות, מצב אולפן והזרמת סאונד סראונד. איכות הסרטון שלך קובעת אם הצופים יחליקו או יישארו. האפליקציה לא מציעה תכונות רבות כמו תוכנת הקידוד, אבל על ידי חיבור חשבון TikTok שלך לאולפן OBS אתה יכול להזרים בשידור חי משולחן העבודה של המחשב שלך ולהוסיף מגוון מדבקות, פילטרים ואפקטים כדי לשמור על הצופים שלך להישאר בחיים שלך זרם.

כיצד לחבר את OBS Studio ל- TikTok?

ל-OBS Studio יש אפשרויות הגדרה שיעזרו לך לשדר את הסרטונים והאירועים שלך על פני פלטפורמות יישומים רבות. אופי הקוד הפתוח שלו גם מאפשר לו להתחבר לאפליקציות ואתרי אינטרנט אחרים של סטרימינג בשידור חי בקלות רבה. כדי להשתלב עם פלטפורמות אחרות, אתה צריך לקבל כתובת RTMP ומפתח סטרימינג מהפלטפורמה שאליה אתה רוצה להזרים את הסרטון שלך, ולאחר מכן להזין אותו לתוך OBS Studio, שפועל על מחשב. למרות ש-TikTok הציגה את היכולת להזרים ממחשב, ייתכן שתכונה זו לא תהיה זמינה בכל המדינות/המכשירים. במקרה זה ייתכן שתצטרך להשתמש באינטגרציה של צד שלישי באינטרנט כדי לחבר את OBS Studio ל-TikTok. תוכניות אלה דורשות ממך לספק את האישורים שלך ב-TikTok כדי לגשת לכתובת ה-RTMP ולמפתח הסטרימינג.

אם תרצו פרטים נוספים על התהליך ומידע על קישור לפלטפורמת הסטרימינג בשידור חי של TikTok דרך OBS Studio וההגדרה של OBS Studio, אנא אל תהסס לפנות אלינו.

כתיבת תגובה