Clicky

כיצד ליצור חשבון TikTok עבור העסק שלך

ל- TikTok יש כעת כמעט מיליארד משתמשים פעילים חודשיים ברחבי העולם. הפורמט המהיר שלו והיצע התוכן הבלתי נדלה לכאורה הופכים אותו לממכר למדי. משתמשים מבלים בממוצע 52 דקות ביום בגלילה בין סרטונים אקראיים.

בין אם אתה משתמש ב-TikTok ובין אם לא, אין להכחיש שאתה יכול להגיע לקהל עצום.

הנוכחות שלך במדיה החברתית עדיין עשויה להיות אותם ערוצים ישנים כמו אינסטגרם ופייסבוק. אבל אל תתעלם מ-TikTok רק בגלל שהוא פונה לקהל צעיר יותר. אם כן, אתה מפספס הזדמנות גדולה.
ל-TikTok יש קהל עצום, והמשתמשים ב-TikTok הם מאוד אינטראקטיביים ומעורבים.
ב-TikTok, זה לא משנה איזה סוג של מוצר אתה מוכר, מה שחשוב זה אם אתה יכול לשלב את המותג שלך בתוכן ויראלי. אם תכניס את הטוויסט הייחודי שלך לסרטונים קצרים פופולריים, הסרטונים שלך יכולים לבנות מודעות למותג על ידי משיכת תשומת לבם של אלפי לקוחות פוטנציאליים.

שלב 1: צור את החשבון שלך

ראשית, הורד את אפליקציית TikTok בטלפון שלך ובחר צור חשבון. אם כבר יש לך חשבון TikTok אישי, אתה יכול גם ליצור חשבון שני לעסק שלך. תוכל לעבור בין החשבונות שלך באפליקציית TikTok.

לאחר שתזין את פרטי הכניסה שלך, תתבקש ליצור שם משתמש לחשבון שלך. נסה לשמור על שם המשתמש שלך במדיה החברתית עקבי ככל האפשר על פני פלטפורמות שונות, כך שלקוחות יוכלו לזהות בקלות את המותג שלך.

לאחר יצירת החשבון, הוסף תמונת פרופיל, ביוגרפיה קצר וקשר את חשבונות האינסטגרם וה-YouTube שלך.

שלב 2: עבור לחשבון Pro

משתמשי TikTok יכולים לבחור להשתמש בחשבון 'אישי' או בשני סוגים שונים של חשבונות 'מקצוענים'. יוצר' או 'עסק'.

כאשר אתה יוצר חשבון לראשונה, הפלטפורמה משתמשת כברירת מחדל לחשבון אישי. יש כמה יתרונות לשינוי סוג החשבון שלך לחשבון מקצועי, כגון תכונת הניתוח. בנוסף, ניתן להשתמש בו בחינם. להלן סקירה קצרה של כל סוג חשבון.

אישי. למשתמשים רגילים שמשתמשים בעיקר ב-TikTok כדי לצפות בסרטונים של אנשים אחרים.
בורא. חשבונות יוצרים מיועדים למשתמשים רגילים שמפרסמים ומנסים להצמיח קהל עוקבים. היתרונות כוללים ניתוח מפורט של הסרטונים שלך, כגון קבוצות גיל של צופים וסטטיסטיקות על קואורדינטות צופים. לאחר שתקבל 10,000 עוקבים, תוכל גם להצטרף לקרן יוצרים כדי לייצר רווח מהצפיות שלך.
עֵסֶק. שימו לב שעם חשבון עסקי לא תוכלו להצטרף לקרן היוצרים, אך עדיין תוכלו לגשת לניתוח מפורט. תוכל להוסיף קישור לביוגרפיה שלך (לדוגמה, לחלון הראווה שלך באמזון), מידע ליצירת קשר עסקי, גישה לפתרונות מעורבות ייחודיים, מעקב אחר ביצועים ופתרונות פרסום.
אם אתה רוצה לקדם את העסק או המותג שלך, חשבון עסקי הוא האפשרות הטובה ביותר עבורך.

שלב 3: התחל ליצור תוכן

כעת לאחר שהחשבון שלך מוגדר, התחל ליצור תוכן!

נסו ליצור תוכן מהנה ומשעשע ולא מסחרי מדי. המפתח הוא לשמור על מעורבות הצופים כך שהם ירצו לצפות מחדש ואפילו לשתף את הסרטון עם חבריהם. ככל שיותר אנשים יצפו וישתפו את התוכן שלך, כך TikTok ימליץ עליו יותר למשתמשים אחרים.

נסו למשוך את תשומת הלב של הצופה במהירות בשלוש השניות הראשונות של הסרטון. אם לא, הם יגללו לסרטון הבא.

שלב 4: צור קשר עם הקהל שלך ושמור על סגנון הווידאו שלך עקבי

כשאתה מתחיל לקבל צפיות, לייקים ותגובות, חשוב לעסוק באופן פעיל בתגובות של אנשים.

חשוב גם להיות עקבי עם הסרטונים שלך. אם תפרסם רק פעם או פעמיים בשבוע, כנראה שלא תשיגו את טווח ההגעה שאתם רוצים. אם תתמיד בפרסום לפחות פעם ביום, אחד הסרטונים שלך יהפוך לוויראלי בשלב מסוים.

בקרוב תגלו שהרבה יותר קל לגדל חשבון TikTok מאשר חשבון אינסטגרם או יוטיוב. כל עוד אתה ממשיך לפרסם תוכן מעניין, מרתק ומשעשע, החשבון שלך יגדל במספר העוקבים.

עוד:

התחל לקדם את המותג שלך ב-TikTok

בין אם זה דרך חשבון TikTok הממותג שלך או דרך משפיענים, אתה באמת צריך לקדם את המוצרים שלך ב-TikTok.
הצג את המותג או המוצר שלך באמצעות תוכן יצירתי. הגדלת קהל ב-TikTok היא הרבה יותר קלה ממה שאתה חושב, אתה רק צריך לצאת מאזור הנוחות שלך וללכת על זה!
מוכן שהמוצר שלך יהפוך לסנסציית TikTok הויראלית הבאה? התחל ליצור תוכן!

אתם גם יותר ממוזמנים לפנות אלינו באופן פעיל עם צוות של מפעילים ויוצרים מקצועיים של TikTok כדי לספק קידום מקוון למותג, כמו גם אולפן חי באיכות 4K.

כתיבת תגובה