Clicky

איך מקבלים תשלום בטיקטוק? [מוסבר]

טיקטוק הפכה לפלטפורמה פופולרית בקרב אנשים בכל הגילאים. זה לא רק מקור של בידור, אלא גם הזדמנות עבור אנשים פרטיים ועסקים להרוויח כסף. אם אתה תוהה כיצד לקבל תשלום ב- TikTok, מאמר זה יספק לך תובנות שימושיות.

איך מקבלים תשלום בטיקטוק?

שלוש דרכים לקבל תשלום בטיקטוק

ישנן מספר דרכים להרוויח כסף ב-TikTok, אך שלוש הדרכים הנפוצות ביותר הן תשלומי Creator Fund, מבצעי TTCM ו-Live Gifting. Creator Fund היא תוכנית שמשלמת ליוצרים זכאים על סמך הביצועים שלהם באפליקציה. עם זאת, כדי להגיש מועמדות לתוכנית זו, דרושים לכם לפחות 10K עוקבים ו-100K צפיות חודשיות.

עסקאות TTCM (TikTok Creator Marketplace) הן דרך שבה יוצרים יכולים להתחבר למותגים ולהרוויח כסף על-ידי קידום המוצרים או השירותים שלהם. מתנות בשידור חי הן דרך נוספת להרוויח כסף בטיקטוק על-ידי קבלת מתנות מצופים במהלך שידורים חיים.

שווקו את העסק שלכם ומשכו לקוחות חדשים

מלבד שלוש הדרכים הללו, ישנן דרכים נוספות לקבל תשלום בטיקטוק. אם אתה בעל עסק, אתה יכול להשתמש בטיקטוק כדי לשווק את העסק שלך ולמשוך לקוחות חדשים. על-ידי יצירת תוכן מרתק ובניית קהל עוקבים, אתם יכולים לקדם את המוצרים או השירותים שלכם ולהגדיל את המכירות שלכם .

דרכים אחרות לקבל תשלום. לדוגמה, אתם יכולים למכור סחורה או שירותים דרך האפליקציה. אתם יכולים גם לייצר רווחים מחשבון ה-TikTok שלכם על ידי פרסום תוכן או מודעות ממומנים.

כמה טיקטוק משלמת לכל 1,000 צפיות?

הסכום ש-TikTok משלמת לכל 1,000 צפיות משתנה בהתאם למספר גורמים כגון רמת המעורבות של יוצר התוכן, סוג התוכן ותוכנית התשלום שבה נעשה שימוש. לפי דיווחים של משפיענים מובילים, טיקטוק משלמת בסביבות 0.02 דולר ו-0.04 דולר על כל 1,000 צפיות שמתקבלות דרך קרן היוצרים של טיקטוק. זוהי תוכנית שטיקטוק הציגה בשנת 2021 כדי לפצות יוצרי תוכן על יצירת תוכן בפלטפורמה.

ראוי לציין כי טיקטוק שחררה מגוון כלים שיעזרו ליוצרים להרוויח כסף ממותגים ועוקבים. החברה גם משלמת למשתמשים ישירות דרך קרן היוצרים שלה ותוכנית המודעות TikTok Pulse. תשלומים באמצעות תוכניות אלה מבוססים על מגוון גורמים, כולל שיעורי מעורבות, מיקום וצפיות בסרטונים. אולם הסכום המדויק ששולם לכל 1,000 צפיות שהתקבלו באמצעות התוכניות האלה אינו ברור, שכן הוא משתנה בהתאם לגורמים האלה.

לסיכום, בעוד שאין סכום קבוע שטיקטוק משלמת לכל 1,000 צפיות, דיווחים מצביעים על כך שטיקטוק משלמת בסביבות 0.02 עד 0.04 דולר עבור כל 1,000 צפיות דרך קרן היוצרים של טיקטוק.

מי משלם יותר בטיקטוק או באינסטגרם?

כמה משלמים לבלוגרים באינסטגרם?

נראה כי אינסטגרם משלמת יותר מטיקטוק עבור חסויות משפיענים. אינסטגרם ידועה כמשתלמת יותר למשפיענים, עם פוטנציאל להרוויח יותר מפוסטים ממומנים מאשר טיקטוק. זה נכון במיוחד עבור ידוענים, שיכולים להרוויח סכום גדול יותר באינסטגרם. יתר על כן, משפיענים ברמת הביניים הנמוכה יותר (50,000 עד 200,000 עוקבים) ומעלה יכולים לגבות תעריפים גבוהים בהרבה עבור פוסטים ממומנים באינסטגרם מאשר בטיקטוק.

בעוד שטיקטוק שחררה כלים שיעזרו ליוצרים להרוויח כסף ממותגים ועוקבים, ויש לה קרן יוצרים שמשלמת למשתמשים ישירות, התשלומים עדיין נמוכים יחסית, בסביבות $0.02 עד $0.04 על כל 1,000 צפיות.

עוד:

מסקנה:

טיקטוק מספקת מספר דרכים שבהן יוצרים ועסקים יכולים להרוויח כסף. הדרכים הנפוצות ביותר הן תשלומי Creator Fund, מבצעי TTCM ומתנות חיות. עם זאת, כדי להגיש בקשה לתוכנית Creator Fund, דרושים לך לפחות 10K עוקבים ו-100K צפיות חודשיות. אם אתה בעל עסק, אתה יכול גם להשתמש בטיקטוק כדי לשווק את המוצרים או השירותים שלך ולמשוך לקוחות חדשים.

דרכים אחרות לקבל תשלום בטיקטוק כוללות מכירת מרצ'נדייז או שירותים ופרסום תוכן או מודעות ממומנים. עם האסטרטגיה והתוכן הנכונים, כל אחד יכול להרוויח כסף בטיקטוק.

כתיבת תגובה