Clicky

איך להרוויח כסף מטיקטוק: מדריך מקיף

טיקטוק הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר, עם למעלה ממיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם. עם קהל כה עצום, אין זה מפתיע שאנשים רבים מעוניינים לייצר רווחים מחשבונות הטיקטוק שלהם. במאמר זה נתאר את האסטרטגיות המובילות להרוויח כסף מטיקטוק.

להפוך למשפיען טיקטוק

אחת הדרכים הפופולריות ביותר להרוויח כסף בטיקטוק היא להפוך למשפיען. לשם כך, תצטרך להגדיל קהל עוקבים גדול על ידי יצירת תוכן איכותי ומרתק. ברגע שיש לך קהל גדול, אתה יכול להתחיל לייצר רווחים מהחשבון שלך באמצעות עסקאות מותג, תוכן ממומן ושיתופי פעולה עם יוצרי TikTok אחרים.

הצטרפו ל-TikTok Creator Fund

TikTok Creator Fund

לטיקטוק יש קרן יוצרים שמשלמת ליוצרים זכאים על סמך הצפיות והמעורבות שהתוכן שלהם מקבל. כדי להיות זכאי לקרן היוצרים, עליך לעמוד בקריטריונים מסוימים, כולל לפחות 100,000 עוקבים ועמידה בשיעור מעורבות מסוים. אם אתה זכאי, תקבל תשלום מ-TikTok בהתבסס על הצפיות והמעורבות של הסרטונים שלך.

שתף פעולה עם משפיעים או מותגים

דרך נוספת לייצר רווחים מחשבון ה-TikTok שלך היא על ידי שיתוף פעולה עם משפיענים או מותגים. ניתן לעשות זאת על ידי יצירת תוכן ממומן למותגים או על ידי שיתוף פעולה עם יוצרי TikTok אחרים כדי לקדם זה את חשבונו של זה. זה יכול לעזור לך להגיע לקהלים חדשים ויכול להיות דרך נהדרת להרוויח כסף מהחשבון שלך.

בנייה ומכירה של חשבונות TikTok

יש לך כישרון לבנות קהל במהירות? תעשה את זה למחייתך.

יש הרבה יוצרים ועסקים שישמחו להתקדם ב-TikTok. אם אתה יכול לבנות במהירות עוקבים ב-TikTok, תהיה לך רשימה של קונים פוטנציאליים.

חשבו על תעשיות פוטנציאליות שאולי ירצו לרכוש חשבון TikTok משתלם. ייתכן שתתקשה למכור חשבון המתמקד בקובצי GIF של חתולים (או אולי לא) – עם זאת, פרופיל unboxing או חשבון המתמקד במכוניות כנראה יימכרו הרבה יותר מהר.

הפוך לשגריר מותג

שגרירי מותג מתפקדים באופן דומה לתוכן ממומן, אבל הם עוזרים יותר ביכולת לטווח ארוך ולא בפוסט חד פעמי. כשגריר מותג, סביר להניח שתקבל פיצוי ומוצר בחינם בתמורה למספר קבוע של סרטונים בכל שבוע או חודש. ככל שהתוכן שלך מתפקד טוב יותר, העסקה של שגריר המותג שלך נעשית מתוקה יותר.

חפש מותגים שאתה אוהב. באופן אידיאלי, אתה יכול למצוא מותג שעוזר לך להרחיב את הרשת שלך, לקבל ציוד (אתה בעצם אוהב), להרוויח כסף וליהנות. לרוב העסקים יש דפי יישומי שגרירים בלעדיים באתר האינטרנט שלהם, אז חפשו את המותגים האהובים עליכם כדי לראות אם יש להם תוכניות מפתות.

התייעצו לגבי מותג

בשנת 2023, יותר ויותר מותגים משקיעים ב-TikTok כערוץ החברתי הגדול הבא לשיווק המוצרים והקמפיינים שלהם. למה לא לבזבז את התקציב שלהם איתך?

אם אתה מגדיר את עצמך כמומחה TikTok, אתה יכול להתייעץ עם עסקים בכל דבר, החל מאיך ליצור תוכן שיהפוך ויראלי ועד לאילו סוגי משפיענים לשתף פעולה.

צמיחה וטווח הגעה הולכים להיות התוצאות העיקריות של ייעוץ ללקוחות טובלים בהונותיהם בעולם ה-TikTok. היו המדריך שלהם, כדי שלא יעשו טעויות מטופשות וידברו בשפה הנכונה לקהל הפלטפורמה.

מכירת סחורה

מכירת סחורה

אם יש לך עוקבים מסורים בטיקטוק, ייתכן שתוכל למכור סחורה לאוהדים שלך. זה יכול לכלול כל דבר, החל מחולצות וכובעים ועד נרתיקים ומדבקות לטלפון. אתה יכול להשתמש בפלטפורמות כמו Shopify או Teespring כדי ליצור ולמכור את הסחורה שלך, או שאתה יכול לשתף פעולה עם חברה שמתמחה בסחורה של TikTok.

כמו כן, לקרוא: דרופשיפינג: מה זה ואיך זה עובד

השתתפות בתוכניות שותפים

אתה לא צריך מוצרים ושירותים משלך כדי להרוויח כסף ב-TikTok. במקום זאת, השתמש בשיווק שותפים כדי לקשר למוצרים אחרים ולבצע אחוז מכל מכירה כאשר משתמש לוחץ ומבצע רכישה. כך עושים זאת:

מקם קישור שותף בפרופיל שלך – ולאחר מכן הפנה תנועה מהצפיות האורגניות שלך כדי ללחוץ על הקישור.
נתב מחדש את התנועה לחשבון פייסבוק, טוויטר או פינטרסט שלך, שם תוכל למקם קישורי שותפים בצורה נדיבה יותר.
הדבק קופונים, קודים וכתובות URL בתיאורי הסרטונים שלך. המשתמשים יצטרכו להעתיק/להדביק את הקישור לדפדפן שלהם.

כמו כן, לקרוא:

קדם שירים

קבל תשלום כדי להוסיף שירים לסרטונים שלך. כמעט לכל סרטון ב-TikTok יש שיר רקע נלווה ליוצרים לסנכרן ולרקוד אליו – ואמנים מכירים בערך זה. אם יש לך קהל גדול מספיק ומעורבות, מוזיקאים ישלמו כדי שתקדם את המוזיקה שלהם בשירים שלך.

הם יודעים אם הסרטון שלך הופך לוויראלי, השיר שלהם הופך לוויראלי – וזה אומר יותר הורדות, כרטיסים להופעות וסחורה.

אם אתה מוזיקאי (או מוזיקאי שואף), אתה יכול להשתמש ב-TikTok כדי לקדם את המוזיקה שלך. TikTok הוא מקום לשיר ולרקוד, אז זה רק הגיוני לפרסם ביטים משלך בפלטפורמה.

איסוף תרומות

דרך נוספת להרוויח כסף מטיקטוק היא על ידי איסוף תרומות מהאוהדים שלך. אתה יכול לעשות זאת באמצעות פלטפורמות כמו Patreon או Ko-fi כדי להגדיר דף תרומה עבור החשבון שלך. אתה יכול גם מימון המונים פרויקטים על ידי איסוף תרומות מהעוקבים שלך.

מודעות בפיד

טיקטוק מציעה גם מודעות בתוך הפיד, המאפשרות לך ליצור מודעות שמופיעות בפידים של המשתמשים. כדי ליצור מודעות בפיד, תצטרך להשתמש במנהל המודעות של TikTok, שמאפשר לך לפלח קהלים ספציפיים על סמך תחומי עניין ונתונים דמוגרפיים. מודעות בפיד יכולות להיות דרך נהדרת להגיע לקהלים חדשים ויכולות להיות דרך משתלמת לבצע מונטיזציה של החשבון שלך.

טיפים מהקהל שלך

לבסוף, תוכלו גם לאסוף טיפים מהקהל שלכם. לטיקטוק יש תכונה שמאפשרת לאוהדים לשלוח מתנות וירטואליות ליוצרים במהלך השידורים החיים שלהם. אתה יכול גם להגדיר צנצנת טיפים בפרופיל שלך, המאפשרת לאוהדים לשלוח לך כסף כדרך לתמוך בתוכן שלך.

שאלות נפוצות

כמה כסף אפשר להרוויח בטיקטוק?

כמות הכסף שתוכלו להרוויח מטיקטוק בישראל, או בכל מקום אחר בעולם, תלויה במספר גורמים.

ראשית, מספר העוקבים שיש לך בטיקטוק הוא גורם מכריע בקביעת פוטנציאל הרווחים שלך. ככל שיהיו לך יותר עוקבים, כך יותר מותגים ועסקים יהיו מעוניינים לשתף איתך פעולה כדי לקדם את המוצרים או השירותים שלהם.

שנית, שיעור המעורבות של חשבון הטיקטוק שלך משחק גם הוא תפקיד משמעותי בקביעת פוטנציאל הרווחים שלך. אם העוקבים שלך מקיימים אינטראקציה קבועה עם התוכן שלך על ידי סימון 'אהבתי', שיתוף ותגובה לסרטונים שלך, סביר להניח שהחשבון שלך יהיה בעל ערך רב יותר לשותפים פוטנציאליים.

שלישית, סוג התוכן שאתה יוצר יכול גם להשפיע על פוטנציאל הרווחים שלך. לדוגמה, אם אתה יוצר תוכן פופולרי עם נישה או קהל יעד ספציפיים, סביר יותר שמותגים שפונים לקהל זה ישתפו איתך פעולה.

מבחינת מספרים ספציפיים, מאתגר לספק נתון מדויק לכמה כסף אפשר להרוויח מטיקטוק בישראל. עם זאת, חלק מהמשפיעים עם מיליוני עוקבים יכולים להרוויח סכומי כסף משמעותיים משותפויות מותג, מכירות מרצ'נדייז ותזרימי הכנסה אחרים. משפיענים קטנים יותר עם פחות עוקבים עשויים להרוויח פחות, אך עדיין יכולים להרוויח הכנסה מכובדת באמצעות תכונות מונטיזציה של טיקטוק כגון מודעות.

כתיבת תגובה