Clicky

10 טיפים לשיווק בדוא'ל של Shopify כדי להגביר את המכירות שלך

כשאתה מנהל חנות Shopify, אתה רוצה להגדיל כמה שיותר מכירות כדי להגדיל את ההכנסה שלך. לכן יש צורך למשוך את הקהל שלך באופן פעיל באמצעות קמפיינים שיווקיים בדוא'ל.

למרבה המזל, Shopify מאפשרת לך ליצור ולשלוח מיילים ישירות בתוך פלטפורמת Shopify Email, כך שתוכל לבנות בקלות קמפיינים שיווקיים בדוא'ל כדי להגדיל את המכירות. מדריך זה מספק לך 10 טיפים לשיווק בדוא'ל של Shopify כדי להגביר את המכירות שלך.

1. בנה רשימת מנויי אימייל מוצקה

בנה רשימת מנויי אימייל מוצקה
המפתח להצלחת שיווק בדוא'ל הוא להבטיח שאתה שולח את הדוא'ל שלך לאנשים הנכונים. נמעני הדוא'ל שלך צריכים למצוא את תוכן הדוא'ל שלך רלוונטי לתחומי העניין, הצרכים ונקודות הכאב שלהם. זו הסיבה שכל כך חשוב להתחיל בבניית רשימת מנויי אימייל מוצקה כך שמאמצי השיווק שלך בדוא'ל יתמקדו באנשים החשובים באמת.

חשוב שתאסוף מנויי אימייל דרך המקור הנכון. זה בדרך כלל יהיה אנשים שביקרו באתר שלך כדי לבדוק את התוכן או המוצרים שלך, כמו גם אלה שקנו ממך משהו בעבר.

אתה יכול לחזק עוד יותר את רשימת המנויים שלך על ידי שימוש בתהליך הרשמה כפול לאימייל, אשר ידרוש שלבי אישור נוספים כדי להירשם למיילים השיווקיים שלך. השלבים האלה מבטיחים שאתה מקבל הרשאה מפורשת לשלוח להם אימייל, מה שגם אומר שיש לך סיכוי גבוה יותר להגיע לאנשים שמתעניינים במיילים שלך.

2. פלח את הרשימה שלך לקבלת רלוונטיות מוגברת

לא כל המיילים שלך עשויים להיות רלוונטיים לכל מנוי ומנוי ברשימה שלך. לא כולם הם לקוחות לא פעילים שזקוקים לתזכורת קטנה. וייתכן שלא כולם זכאים למכירה הבלעדית לחברים בלבד שאתה מקדם. באופן דומה, נמענים במקומות מסוימים עשויים להתעניין בקולקציית בגדי הגשם שלך בעוד שאחרים עשויים להיות בשוק של בגדי ים.

זה עושה את זה חיוני לפלח את רשימת הדוא'ל שלך כדי להבטיח שכל נמען יקבל אימייל שרלוונטי לצרכים ולתחומי העניין שלו. ישנן מספר דרכים לפלח את רשימת המנויים שלך, הכוללות נתונים דמוגרפיים, מקור, הרגלי מעורבות ושלב מסע הלקוח.

לדוגמה, תמיד תרצה לפלח את הלקוחות החדשים שלך בנפרד מהלקוחות הוותיקים שלך. במקרה זה, הקבוצה הקודמת תצטרך קצת יותר טיפוח ואילו הקבוצה השנייה תהיה מעוניינת יותר במיילים שמכירים ומתגמלים את נאמנותם.

לחלופין, אלה שנרשמו דרך דף הנחיתה של מגנט הלידים שלך עשויים להתעניין יותר בסוגים דומים של תוכן בעל ערך. בינתיים, מי שנרשם דרך דף המוצר שלך עשוי לרצות לברר הכל על אופן השימוש במוצר שלך או אילו תכונות נוספו.

Shopify Email מאפשר לך לבנות פלחי אימייל מותאמים אישית כדי לעזור לך למשוך את הקהל שלך עם מסרים רלוונטיים ביותר. אתה יכול למקד ללקוחות על סמך נתוני ההתנהגות שלהם כמו האם הם פתחו את המייל ולחצו עליו או אם הם סימנו אותו כספאם. זה מאפשר לך למקד לנמענים במיקומים ספציפיים כדי שתוכל לפתות אותם עם הצעות מבוססות מיקום. בנוסף, תוכל גם ליצור פלחים מותאמים אישית על סמך מה שהלקוחות שלך קנו כדי שתוכל ליצור קמפיינים על סמך תחומי העניין שלהם.

3. A/B בדוק את יעילות האימיילים שלך

גם אם תפעל לפי שיטות עבודה מומלצות לשיווק בדוא'ל, אין ערובה שתקבל את התוצאות הרצויות באופן מיידי. לכן זה עוזר לבדוק תחילה את המיילים שלך כדי לראות עד כמה הם עובדים ואם הם זקוקים לשיפורים כלשהם. הקפד להריץ בדיקת A/B על המיילים שלך כדי לאמוד מה מהדהד עם המנויים שלך. זה יעזור לך ליצור קמפיינים יעילים אף יותר לשיווק בדוא'ל בעתיד.

עבור כל מבחן, אתה יכול להתנסות עם וריאציות של רכיב אימייל אחד כגון שורת הנושא, שפת ה-CTA, גוף האימייל, עיצוב ועוד. אז תוכל לאתר את האלמנט שעושה את ההבדל. לדוגמה, פשוט החלפת מילים או הוספת שם פרטי בשורת הנושא שלך עשויה להוביל לתעריפים פתוחים יותר, שאותם תוכל להחיל על מסע הפרסום הבא שלך בדוא'ל.

הקפד לעקוב מקרוב אחר ניתוח הדוא'ל שלך כדי להבין את ביצועי מסע הפרסום שלך. אתה יכול להשוות מדדי ביצועים שונים כגון שיעורי פתיחה, קליקים, מכירות ועוד כדי לראות אם מסע הפרסום שלך עובד. זה יאפשר לך לחדד את הגישה שלך ולחזק את מסעות השיווק שלך במייל לאורך זמן.

4. תזמן את האימיילים שלך לזמני שליחת אופטימליים

התזמון חיוני כדי להבטיח שהדוא'ל שלך מגיע לתיבות הדואר הנכנס של המנויים שלך בזמן שבו יש סיכוי גבוה יותר שיפתחו אותו. זה עשוי להיות מוקדם בבוקר כאשר רוב האנשים בודקים את תיבות הדואר הנכנס שלהם עבור דואר חדש או אפילו במהלך סופי השבוע כאשר יש להם יותר זמן פנוי לבצע רכישות. כך או כך, חשוב להעביר את המיילים שלך בזמני שליחה אופטימליים.

זמני השליחה האופטימליים עשויים להשתנות בהתאם לענף שלך, לאזור הזמן שלך ועוד. לכן חשוב לבדוק תזמונים שונים כדי לראות מתי הנמענים שלך צפויים לעסוק בהודעות האימייל שלך. לאחר מכן תוכל להשתמש בתזמון דוא'ל כדי לשלוח אוטומטית את הדוא'ל שלך בזמני השליחה האידיאליים האלה. זכור שייתכן שתצטרך לשלוח את האימיילים שלך בכמה אצוות כדי לספק מענה לנמענים באזורי זמן שונים.

5. עצב אימיילים מושכים את העין כדי לעודד מעורבות

עצב אימיילים מושכים את העין כדי לעודד מעורבות
איך הדואר האלקטרוני שלך נראה הוא אחד הגורמים העיקריים שישפיעו על האופן שבו אנשים יתייחסו אליו. למעשה, זה עשוי להיות גורם מפתח שגורם להם לקרוא את שאר האימייל שלך. זה לא משנה עד כמה ההצעה מפתה, אם היא לא נראית טוב, אולי אפילו לא יתנו לה מבט שני. לכן חשוב שתעצבו מיילים מושכי עין שימשכו את הנמענים שלכם לבחון מקרוב את מה שיש לאימייל לומר.

הקפד לכלול אלמנטים ויזואליים רלוונטיים ומושכים שיתפסו את העין באופן מיידי. עם זאת, היזהר לא להעמיס יתר על המידה את המיילים שלך בוויזואליים, שכן זה עלול להשפיע על זמני הטעינה ולהסיח את הדעת מדי. שימו לב היטב לפורמט כדי להבטיח שהנמענים יוכלו לגלוש בקלות בדוא'ל ועדיין להבין מה הוא מנסה לומר. זה גם אומר שאתה צריך להימנע מהודעות דוא'ל כבדות טקסט שייקח כמה דקות לעבור.

הנה דוגמה מצוינת מ-Framebridge שבה יש איזון טוב בין טקסט ותוכן חזותי. העיצוב מקל על הנמענים לרפרף במהירות בדואר האלקטרוני ועדיין לקבל מושג ברור על מה שהוא מנסה לומר.

בנוסף, ודא שהעיצוב מותאם לנייד. על פי הנתונים העדכניים ביותר של שיווק בדוא'ל, מכשירים ניידים הם המדיום הפופולרי ביותר לקריאת מיילים. לכן חשוב שעיצוב האימייל שלך ייראה נהדר גם במכשירים ניידים.

6. השתמש במיתוג תבניות עבור מסעות פרסום מגובשים

מיתוג הוא מרכיב מרכזי בשיווק בדוא'ל מכיוון שהוא עוזר לאנשים לזהות באופן מיידי שהמייל מגיע ממך. שימוש במיתוג נכון במיילים שלך יכול לעזור לך ליצור קמפיינים מגובשים יותר המשפרים את זיהוי המותג.

כדי להבטיח שתשמור על מיתוג עקבי בכל מסעות הפרסום שלך בשיווק בדוא'ל, תוכל ליצור תבניות דוא'ל ממותגות לשימוש חוזר בקלות שוב ושוב. תבניות אלו יכללו את רכיבי המותג שלך כגון לוגו וצבעים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוסיף עותק דוא'ל חדש ותמונות כדי להתאים אישית את התבניות הממותגות הללו.

Shopify Email מקל על יישום אוטומטי של הלוגו, הצבעים והמוצרים של המותג שלך על תבניות דוא'ל קיימות. אתה יכול אפילו ליצור תבניות משלך לחוויה מותאמת אישית של המותג.

7. הגדר זרימות עבודה של אוטומציה כדי לשכלל את התזמון שלך

תזמון הוא דרך אחת להעביר את האימיילים שלך בזמן הנכון, אבל זה יכול להביא אותך רק עד כה. זה לא עוזר לך להעביר הודעות בזמן על סמך שינויים בהתנהגות הנמענים שלך. כתוצאה מכך, אתה עלול לקבל הרבה הזדמנויות שהוחמצו כדי למשוך את הקהל שלך. כדי לנצל טוב יותר את ההזדמנויות הרלוונטיות, אתה יכול להגדיר זרימות עבודה של אוטומציה של דוא'ל בהתבסס על תנאים שונים וטריגרים התנהגותיים.

עם זרימות עבודה אלו של אוטומציה, אתה יכול להבטיח שהודעות הדוא'ל שלך יגיעו לנמענים בזמן שבו סביר להניח שהם ימצאו אותם רלוונטיים. לדוגמה, אתה יכול להגדיר מיילים תזכורת שיצאו לאחר שלקוח נוטש את עגלת הקניות שלו. לחלופין, תוכל לשלוח בקשה למשוב לאחר ביצוע רכישה.

Shopify Email מפשט אוטומציה של דוא'ל עם תבניות מוכנות לשימוש עם תהליכי עבודה שהוגדרו על סמך תנאים, פעולות וטריגרים שנבחרו מראש. לחלופין, אתה יכול ליצור זרימות עבודה מותאמות אישית על ידי הגדרת טריגרים ותנאים ספציפיים בהתאם למטרות שלך. בדרך זו, אתה תמיד יכול לנצל הזדמנויות רלוונטיות על ידי מעורבות המנויים שלך בדיוק בזמן הנכון.

8. הגדל שיעורי פתיחה עם שורות נושא מפתות

6. הגדל שיעורי פתיחה עם שורות נושא מפתות
אחד הדברים הראשונים שאנשים ישימו לב למייל שלך הוא שורת הנושא. למעשה, זה גורם מפתח שקובע אם אנשים יפתחו את האימייל שלך. Invesp מדווחת כי 47% ממקבלי האימייל פותחים את המיילים שלהם על סמך שורת הנושא. במקביל, 69% מדווחים על אימייל כדואר זבל רק בגלל שורת הנושא.

במילים אחרות, זה המקום שבו אתה יכול לעשות רושם ראשוני טוב ולשכנע אנשים לפתוח את המייל שלך. אז זה חיוני לעשות את זה מפתה ומשכנע ככל האפשר. התאמה אישית שלו, למשל, היא דרך מצוינת לשפר את שיעורי הפתיחה שלך, שכן יש סיכוי של 22.2% לשורות נושא מותאמות אישית להיפתח. פשוט הכללת שם פרטי יכולה לעשות הבדל עצום עבור קמפיין השיווק שלך בדוא'ל.

לגבי עותק שורת הנושא, חשוב להימנע מלהישמע 'ספאמי' כדי לא להניא אנשים מלפתוח את המייל. שמור את זה קצר וישר לעניין, נותן לנמענים מושג מה יש בחנות ומדוע עליהם לפתוח את המייל.

תסתכל על שורות הנושא הבאות מ-Semrush. הם קצרים ולעניין, אומרים לך בדיוק על מה הדוא'ל. זה עוזר לך להחליט האם המייל רלוונטי עבורך והאם עליך לפתוח אותו.

9. כתוב תוכן דואר אלקטרוני משכנע

כתוב תוכן דואר אלקטרוני משכנע
כמובן, התוכן יהיה הבשר והעצמות של המייל שלך. זה המקום שבו אתה באמת צריך להביא את הנקודה שלך הביתה ולהעביר את המסר שלך בצורה שתהדהד עם הקהל שלך. לכן חשוב לעקוב אחר שיטות עבודה מומלצות בכתיבת דוא'ל כדי לוודא שאתה מקבל זאת נכון.

זכור שאנשים מקבלים עשרות מיילים ביום, אז אתה לא רוצה להציף אותם במידע רב מדי. אחרת, תסתכן שהנמענים ילחצו באמצע קריאת הדוא'ל שלך. נסו לשמור את זה בקצרה ולהגיע ישר לנקודה כדי שלא יפספסו את עיקר ההודעה שלכם. במילים אחרות, המידע צריך להיות ברור אך מועבר בשפה שהקהל יכול להתחבר אליה.

10. הישאר מעודכן על ציות ושיקולים משפטיים

כל משווק רוצה להשיג תוצאות מקמפיין השיווק בדוא'ל שלו. עם זאת, שאיפה זו לא צריכה להפריע לתקנות ולחוקים שקיימים כדי להגן על הצרכנים. אחרת, אתה מסתכן בעונש על חוסר ציות, מה שעלול לגרום לקנסות יקרים ולבעיות מסובכות שעלולות לאיים על הארגון שלך בכללותו.

אז הקפידו להתעדכן על ציות ושיקולים משפטיים בעת בניית כל קמפיין שיווקי בדוא'ל. זה עשוי להיות כרוך בציות לתקנות נגד ספאם ועמידה בדרישות החוקים כגון GDPR. החוקים והתקנות עשויים להשתנות גם בהתאם לאזור שלך, לכן חשוב להתעדכן תמיד בשינויים האחרונים.

כתיבת תגובה