האם אתם מבולבלים לגבי מספר העוקבים באינסטגרם כדי להרוויח כסף? כמשפיען, אתם מרוויחים כסף אפילו מטווח של 1000 עוקבים באינסטגרם.
עם זאת, להרוויח כסף באינסטגרם לא תלוי רק בעוקבים. זה תלוי יותר במעורבות, נישה ואסטרטגיות.
מיקרו-משפיענים עם 1000 עד 10,000 עוקבים בדרך כלל מרוויחים כסף באמצעות מכירות מוצרים, שיווק שותפים, חסויות וכו'. באינסטגרם, מעורבות גדולה יותר של קהל מתגמלת רווח משמעותי יותר.
לפיכך, אתם יכולים להרוויח כסף בצורה שונה בהתבסס על מספר העוקבים שאתם צוברים. לאחר מכן, הציצו בהיבטים המרכזיים של דרישות העוקבים להרוויח כסף באינסטגרם.
מהי מונטיזציה באינסטגרם?
מונטיזציה באינסטגרם פירושה פשוט קבלת תשלום עבור פרסומות בתוכן. באופן כללי, כאשר מישהו גולל בין הפידים, הוא יכול לצפות בפרסומות בין התוכן. לאחר בדיקת סטטוס המונטיזציה שלך באינסטגרם, תוכל לשלוט בפרסומות בתוכן שלך.
בעיקרון, היוצרים והמשפיענים מרוויחים כסף מהכנסות משותפות של מודעות אלה. על ידי בניית מעורבות משמעותית של הקהל, יוצרים יכולים להתעסק עם מותגים ולמכור מוצרים כדי להרוויח כסף באינסטגרם. יתר על כן, שיווק שותפים, תגי לייב באינסטגרם ובונוסים של סליל הופכים למקורות הכנסה פופולריים.
כמה עוקבים אני צריך כדי להרוויח כסף באינסטגרם?
אתה יכול להרוויח כסף מהשלב הראשוני באינסטגרם. אין דרישת עוקבים מדויקת. למעשה, זה תלוי ב-
-נישה
-מעורבות
-אסטרטגיה
הרווחת כסף באינסטגרם היא גמישה עבור יוצרים. כפי שציינו, אין כלל נוקשה לגבי מספר העוקבים הדרוש, אבל בדרך כלל עם:
500 עוקבים: אתה יכול להתחיל עם קצת שיווק שותפים בסיסי או ביקורות מוצרים.
1,000 עוקבים: רמה זו נחשבת לעתים קרובות למינימום לגישה לחלק מכלי המונטיזציה של אינסטגרם, כגון תכונות קניות וחסויות בסיסיות.
10,000 עוקבים: מותגים רבים מעדיפים לעבוד עם חשבונות שיש להם לפחות מספר עוקבים זה, מכיוון שזה מצביע על פוטנציאל טווח ואינטראקציה משמעותיים יותר. זוהי גם הנקודה שבה ניתן לפתוח תכונות כמו תגים ומנויים.
הציצו במבט חטוף על הרווחים המשוערים עבור ספירות עוקבים שונות:
Table
יתר על כן, יצירת הכנסות תלויה גם במספר הצפיות עבור כל פוסט. נישה שונה מייצרת רווחים שונים. אתם יכולים לעיין במאמר זה לקבלת הנחיות מפורטות לגבי תשלום באינסטגרם לכל 10,000 צפיות.
מה משפיע על הרווחים באינסטגרם?
מעורבות ותוכן איכותי משפיעים הכי הרבה על הרווחים באינסטגרם. שיעור הרווחים שלך יגדל משמעותית בכל פעם שאנשים יתחילו לאהוב את התוכן שלך. מלבד אלה, גורמים נוספים משפיעים גם הם על הרווחים באינסטגרם. הנה כמה דוגמאות:
מספר עוקבים
ספירת עוקבים חיונית להרוויח כסף באינסטגרם. עוקבים גדולים יותר יאפשרו לקהל גדול יותר להגיע לפוסט שלך. עם זאת, אתה יכול אפילו להרוויח כסף עם 500 עוקבים באינסטגרם על ידי ביצוע אסטרטגיה מסוימת.
יתר על כן, זה גם יגדיל את הסיכוי של קונים פוטנציאליים למוצר שלך.
שיעור מעורבות
שיעור מעורבות בריא מגדיל את הסיכוי שהפוסט יגיע לקהל גדול יותר. זה שולח איתות ירוק לאלגוריתם שאנשים אוהבים לראות את הפוסטים שלך יותר ויותר.
נישה
נישה וסוג תוכן הם גורמים מכריעים נוספים המשפיעים על הרווחים. שיתופי פעולה של מותגים בנישות אופנה, ביגוד, יופי וטיולים נראים רווחיים מאוד.
עקביות
אם לא תפרסמו באופן קבוע, הקהל יכול לעבור לקהל אחר. האלגוריתם עלול אפילו לקבל אות שגוי ולהקפיא את התוכן שלכם.
אותנטיות
אנשים אוהבים לראות פוסטים אותנטיים. יוצרים שיכולים לבנות עוקבים אמינים, נאמנים ומעורבים יכולים למשוך יותר מותגים, מה שיכול לשפר את הרווחים.
מיקום גיאוגרפי
יוצרים שבסיסם במדינות כמו ארה"ב, בריטניה או אוסטרליה יכולים למשוך מותגים בעלי שכר גבוה כדי להרוויח כסף.
עם זאת, רווחים באינסטגרם משלבים את ספירת העוקבים, המעורבות והתוכן האיכותי. תוכן עקבי עם יעדי שיווק אסטרטגיים יכול גם הוא לשפר את הרווחים.
אסטרטגיות יעילות למונטיזציה באינסטגרם
אם אתם המשפיענים החדשים, עליכם תחילה לעמוד בדרישות הזכאות. כגון:
לעמוד במדיניות המונטיזציה של השותפים
לפעול לפי הנחיות הקהילה
לפעול עם חשבון עסקי או מקצועי
גילכם צריך להיות מעל 18 שנים
לפעול כתושב במדינות הזכאיות
התלות בתוכנית המונטיזציה היחידה היא דאגה קיימת. כיום, משפיענים מתעניינים בכנפיים השונות של תוכניות המונטיזציה.
לכן, קיימות מספר אסטרטגיות מונטיזציה זמינות כדי להגדיל את האינסטגרם שלכם. תוכלו לקבוע אסטרטגיה מבין האפשרויות השונות שמתאימה לכם ביותר.
פוסט ממומן
מיקרו-משפיענים עם 1000 עוקבים יכולים לשתף פעולה עם מותגים אם הם נמצאים בשוק נישה. שותפות זו מאפשרת להם ליצור תוכן ממומן שיכול לייצר הכנסה.
מיקום מוצרים
למשוך את העוקבים שלכם על ידי קידום מוצרים או שירותים בפוסטים שלכם. גישה זו עוזרת לכם להרוויח כסף באמצעות עמלות או חסויות על ידי הצגת פריטים שמהדהדים עם הקהל שלכם.
שיווק שותפים
אתם יכולים להרוויח כסף מעמלות על ידי קידום מוצרים דרך קישורי שותפים. שיטה זו אינה דורשת מספר רב של עוקבים. במקום זאת, שקיפות הביקורת חשובה למשיכת קהל.
מכירת מוצרים או שירותים
תכונת חנות האינסטגרם תאפשר לכם לקדם או להציג את המוצר שלכם, מה שיאפשר לכם למתג את עצמכם באינסטגרם.
מלבד אלה, תוכלו לעקוב אחר דרכים שונות אחרות להרוויח כסף מאינסטגרם. זה בהחלט יפתח את ההזדמנות להגדיל את זרמי ההכנסה הפסיביים שלכם.
מדוע שיעור מעורבות חשוב יותר ממספר העוקבים?
שיעור מעורבות גבוה יותר יכול להביא תוצאות טובות יותר עם ספירת עוקבים מועטה. מותגים בדרך כלל בודקים את שיעור המעורבות של הפוסט שלכם לאיתור נותני חסות משתלמים. לייקים, שיתופים ותגובות על הפוסטים יכולים למדוד את שיעור המעורבות.
אם הפוסטים שלכם מגיעים לשיעור מעורבות של 1% עד 5%, זה נחשב לביצועים טובים יותר כדי לפתוח את חסויות המותג. עם שיעור מעורבות גבוה יותר, משפיענים עם פחות עוקבים יכולים להרוויח יותר ממשפיענים גדולים. הסיבה לכך היא שהעוקבים באמת מוצאים עניין בתוכן שהם יוצרים.
כמה עוקבים אתם צריכים לקניות באינסטגרם?
כדי להשתמש בתכונת הקניות, עליכם לעמוד בקריטריונים של 10,000 עוקבים. תכונה מרגשת זו מאפשרת לכם לקשר את המוצרים או השירותים שלכם לפוסטים או לרילרים שלכם. צופים יכולים ללחוץ על הפוסט כדי לקנות את המוצר ישירות.
השתמשו ב-Crowdfundly כדי להגדיר בקלות קניות באינסטגרם. ראשית, בדקו שאתם עומדים בדרישות הזכאות. לאחר מכן, בחרו את שיטת התשלום שלכם, הוסיפו את המוצרים שלכם וצרפו את הקישור לפוסט שלכם.
בדרך זו, העוקבים שלכם יוכלו לקנות ישירות מחשבון האינסטגרם שלכם, מה שנותן להם חוויה טובה יותר. בנוסף, תוכלו להפוך אותם במהירות ללקוחות קבועים.
טיפים להגדלת מספר העוקבים שלכם באינסטגרם
לפעמים, קשה למשפיענים חדשים, אפילו לקיימים, להגדיל את מספר העוקבים שלהם באינסטגרם. אם אתם אחד מהם, עקבו אחר האסטרטגיות הבאות כדי להגדיל את מספר העוקבים שלכם.
שמרו על עקביות
בכל פעם שאתם משפיענים חדשים בפלטפורמה הזו, עליכם לפרסם באופן קבוע כדי ליצור ערך טוב לצופים. אבל זכרו לעשות זאת בצורה ניתנת לניהול.
ריתקו את הקהל שלכם
נסו לפרסם בנושאים אופנתיים. זה ישמור על מעורבות הקהל שלך בפוסט שלך. בנוסף, צור פוסטים ירוקי-עד כדי לשמור על קהל היעד הקיים לטווח ארוך.
השתמשו בהאשטגים
האשטגים יוצרים ערך לפוסט, מכיוון שהם עובדים טוב יותר עבור האלגוריתם לסדר את הפוסט שלכם לפי קטגוריות. זה גם עוזר לפוסט שלכם להיות ניתן לחיפוש.
שתפו פעולה עם משפיענים אחרים
אם אתם משתפים פעולה עם משפיענים אחרים, זה יעזור לכם להגיע לפוסט שלכם לקהל גדול יותר. כך, זה מגדיל את האפשרות לגידול עוקבים.
שאלות נפוצות
האם נדרש חשבון מקצועי כדי להרוויח כסף מאינסטגרם?
לא תצטרכו חשבון עסקי כדי להרוויח כסף מאינסטגרם. עם זאת, חשבון עסקי מספק תובנות ומדדים לניתוח קל של ההתקדמות שלכם.
כמה כסף מרוויחים 1,000 עוקבים באינסטגרם לפוסט?
רווח כסף לפוסט תלוי בנישה בה אתם עובדים. באופן כללי, תוכלו להרוויח בין 10 ל-100 דולר לפוסט אם תגיעו ל-1,000 עוקבים. עם זאת, יצירת ההכנסות תהיה תלויה בעיקר בשיעור מעורבות הקהל ובשיתוף פעולה עם המותג.
כמה עוקבים באינסטגרם כדי להרוויח כסף?
אינסטגרם לא משלמת בהתאם למספר העוקבים. לכן, תוכלו להרוויח כסף אפילו עם 100 עוקבים באמצעות מנוי, פרסומות או שותפות עם המותג.
כמו כן, קרא:
סיכום
מקווה שעכשיו ברור לכם כמה עוקבים באינסטגרם אפשר להרוויח כסף. למעשה, מספר העוקבים לא משנה כשמרוויחים כסף באינסטגרם. עם זאת, הכנסה באינסטגרם תלויה במידה רבה בשיעור המעורבות בפוסטים, בבחירת הנישה או באסטרטגיות שאתם נוקטים בהן.
יתרה מכך, קיימים זרמי הכנסה שונים מלבד מונטיזציה. אז התחילו להרוויח כסף עם כל עוקבים שיש לכם עכשיו.